Pajero2,td 2.5 - ogromne spalanie po wymiany uszcz.pod głowi

11 Maj 2010, 20:10

Witam wszystkich:)
Po wymianie wydmuchanej uszczelki pod głowicą spalanie wzrosło praktycznie drugie tyle co wczesniej:/.Od czego tu zacząć?Sprawdzić wtryski bo były demontowane?Na pompie może jest przestawione?Prosze o pomoc.
A.....Jeszcze jedno.Przy w dawaniu mu po garach pojawia sie kontrolka oleju.Gdy go zgasze na minute to na dosyć długo znowu znika.Jak nie jasno wyjaśniłem to prosze zadawać pytania.
Pozdrawiam.
piotras193
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Podkarpackie

12 Maj 2010, 17:33

rozrząd nie jest przestawiony przypadkiem?
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

14 Maj 2010, 00:35

Nie no bo odpala na dyk.Zimny czy ciepły.Ale już wiem w czym jest wina.W oleju pojawia się ropa... Więc pierścionki do wymiany.A co do migotania kontrolki oleju to prawdopodobnie smok w misce olejowej jest zasyfiały ponieważ świeci tylko pod sporą górką.Poza tym miska położona jest na silikonie.Mój błąd
piotras193
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Podkarpackie

14 Maj 2010, 01:39

Jeśli wcześniej spalanie było dobre to dlaczego miałyby to być pierścionki... chyba że od poprawy ciśnienia, ale mógł też ktoś, źle założył uszczelniacze (zaworów) albo pospadały z niektórych te małe sprężynki. Głowica tak w ogóle była robiona? Zawory dotarte, czy wymieniona tylko została sama uszczelka...
Gregor002
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Tarnów

17 Maj 2010, 19:28

"ale mógł też ktoś, źle założył uszczelniacze (zaworów) albo pospadały z niektórych te małe sprężynki"
Nie rozumiem co mają do spalania uszczelniacze zaworowe?Przecież to by wtedy brał ogromne ilości oleju a nie ropy.A co do głowicy to była planowana i gniazda zaworowe tez były robione
piotras193
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Podkarpackie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Obserwacja drogi - wzrok, koncentracja, analiza
    Ile by się nie mówiło o bezpieczeństwie, zawsze w rozmowach pojawia się temat obserwacji drogi. W całym procesie obserwacji kluczowe są trzy elementy. Pierwszym jest obszar, który skanujemy wzrokiem. Powinien ...