23 Wrz 2018, 12:24
Troszkę Cię sprostuję kolego bo opierasz się na mitach internetu.
1. Dwumasa co 150-200 tyś a pewnie może i więcej, zależy od jazdy.
2. Rozrząd co 200 tyś i wiem że wystarczy górny bez dolnego. Dolny można spokojnie co 400 tyś wymieniać. Wtedy wydatek spada do 500 zł co 200 tyś, dla niektórych to 10 lat jazdy. Rozrząd – 1.8 TDCi * TDDi – komplet oryginalny FORD 1201255 zapłacono 256,99 zł + koszta wymiany.
3. Turbo?? jakiś żart, to się nie psuje, chyba że ktoś nie potrafi jeździć.
4. Wtryski to mit od 2007 roku kiedy wymienili na Siemensa, od tej pory ten element jest wieczny.
5. Spalanie mieszane (90% obrzeża Warszawy więc korkowo) mam obecnie na poziomie 6.9l.
6. Z wymian po 240 tyś to 1 raz dwumasa (150tyś na liczniku), rozrząd pod 200 tyś. tylko górny, klocki zimmermana (przejechały już z 50 tyś i ciągle dobre), oleje, filtry,
wycieraczki, opony, gumka od turbo (zły projekt ułożenia, 100 zł oryginał), przewód wspomagania (regeneracja, koszt 300 zł)