
1,8T często są upalane i nikt ich nie oszczędza stąd ich problem - spokojniejsi kierowcy biorą, 1,6, 1,8, 2,0

I nie raz powtarzałem, że 1,8T jest gorszy od 2,0T Renault, co też potwierdził mi mechanik

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Karol1979 napisał(a):Najwięcej mają do powiedzenia na temat nowych samochodów, mają ci, którzy jeżdżą 15 letnimi złomami. Bez urazy ale wku*wiają mnie wypowiedzi osób jakie to te nowe samochody są c*ujowe. 100 tys km i remont itd. haha
dzida napisał(a):P.S. 15 letni jak Ty to mówisz złom przejeździ niejedno nowe TSI, które jest testowane przez klienta, a nie producenta na dystansie milionów km
Łokoj napisał(a):Taa jak włożysz w to auto więcej niż jest warte czyli jakieś 10 tys, 15 letnie autami jeżdżą ludzie których nie stać na nowe a nie Ci co uważają że więcej przejedzie bo to bzdura
Łokoj napisał(a):Warto się zastanowić czemu ktoś sprzedaje Golfa IV i kupuje badziewie Golfa VI z tsi albo Passata B5 i kupuje B7
Łokoj napisał(a):mechanik spokojnie za połowę tego zrobi taką naprawę,
Łokoj napisał(a):Ja znam sporo ludzi którzy z uwagi na sypianie się auta przesiedli się z trójek/czwórek na VI/VII golfy np..i mają TSI pod maską i nie narzekają, włożyli w auta mniej niż w te stare zabytki z nimi dobrymi silnikami.
Karol1979 napisał(a):Większość Oplowskich ECOTECÓW bierze znacznie więcej oleju i jakoś o nich złego słowa nie możecie powiedzieć... Poza tym nie ma silników, które nie biorą oleju.
Karol1979 napisał(a):Ja w Octavii nie wiem co to znaczy dolewka oleju między wymianami, a Golf weźmie 200/300ml na 15 tysięcy km
Karol1979 napisał(a): Bo zazwyczaj hejtują, którzy nawet w tych samochodach nie siedzieli i jeżdżą złomami po 2 tysiące złotych...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN