
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Łokoj napisał(a):Możesz brać bez problemu - kłopoty to silniki z czasów Golfa V czyli gdzieś tam 2003-2004 2,0 TDI PD..(BKD, BMM, BMN)
tutaj masz już Common Rail z tym NIGDY żadnych problemów nie było.
Łokoj napisał(a):2,0 TDI CR jest tak samo trwały jak te starsze 1,9 tdi.
ruda87 napisał(a):lko przebieg mega duży jak na dwuletnie auto
dzida napisał(a):Zapytaj lysego o pękających głowicach też w autach nie od Mirków.
Łokoj napisał(a):2,0 TDI CR jest tak samo trwały jak te starsze 1,9 tdi.
Łokoj napisał(a):Panowie jak się nie znacie to nie piszcie bzdur, zepsuta Octavia jedna na 40 mln sprzedanych aut z silniekim 2,0 TDI CR to jest kropla w morzu a Wy mówicie na podstawie jednego auta że ten silnik to badziew!
Łokoj napisał(a):Kupujcie auta z głową to nie będzie problemów z głowicami i pompami oleju
Łokoj napisał(a):Chociażby kody silników 2,0 TDI PD a 2,0 CR oznaczają że to inne jednostki
dzida napisał(a):tak, bo tylko jedna się zepsuła na całym świecie... hm, jednak w mojej firmie się nie sprzedało 40mln - typowy argument fana VAGa
dzida napisał(a):1,8T oddają na złom bo po kilkunastu latach są wymęczone ale my kłamiemy przecież, a Ty wiesz wszystko o tym koncernie
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN