xadamo1989 napisał(a):Po za tym dobrze jest go garażować bo nam już dwa razy zniknęła fabryczna navi, gdy samochód stał na podjeździe.
To tylko się cieszyć że nie zniknęło całe auto
Co do Mondeo to z silników diesla są
1.8 TDCI 101KM - wersja dla dziadka, tylko 5 biegowy manual. Brak DPF
1.8 TDCI 125KM - ten już jedzie dość dobrze, 5 i 6 biegowy manual. Brak DPF
2.0 TDCI 115KM - ten nie dla Ciebie bo dopiero w 2010 roku wszedł
2.0 TDCI 130KM - ten wszedł w 2007 roku, ma DPF
2.0 TDCI 140KM - dostępny z automatem. Ogólnie automaty są drogie w naprawie. Ma DPF
2.0 TDCI 163KM - dostępny z dwusprzęgłową skrzynią od 2010 roku, więc nie dla Ciebie. Ma DPF.
2.2 TDCI 175KM - do 2010 roku dostępny z 6 biegowym manualem. Ma DPF
2.2 TDCI 200KM - od września 2010 więc nie dla Ciebie. Ma DPF
Silniki 1.8 TDCI to konstrukcja Forda, oparta na Endura- D który występował już w Mondeo Mk1
Silniki 2.0 TDCI to konstrukcja PSA
Silniki 2.2 TDCI to konstrukcja Forda
Najlepiej brać 1.8 TDCI bo jest najmniej kłopotliwy ale duża ilość aut po flotach. Silnik 2.2 TDCI jest najbardziej awaryjny ze względu na moc. 2.0 TDCI też jest okej.