12 Paź 2007, 17:03
Nie napisałeś jaki to model,ale jak z 91 roku,to domyślam się,że to B3.Jeżdeli tak i jeżeli szarpie na każdym biegu,a na wolnych obrotach chodzi idealnie,to sprawa jest raczej jednak w układzie zasilania albo w układzie zapłonowym.A szarpie,ponieważ jest chwilowy brak albo benzyny albo iskry,podczas wyższych obrotów niż wolneJeżeli brak benzyny - to mogą być nieszczelne przewody paliwowe(nie koniecznie benzyna bedzie wówczas kapać na ziemię - dziurka może byc na tyle mała,że tylko będzie zasysać powietrze.Wówczas na wolnych obrotach paliwa bedzie dostatecznie na tyle,żeby utrzymać te wolne obroty.Natomiast jak silnik wkręci się na wyżesz obroty,czyli potrzebuje więcej paliwa,to zaczyna mu tego paliwa brakować i zaczyna przerywać.Jezeli chodzi o układ zapłonowy(głównie o występowanie iskry),to mógł by to być czujnik położenia wału(ale ten już był sprawdzony) oraz czujnik położenia przepustnicy(o ile takowy tam jest zamontowany).Jeszcze zapytam,bo nie pamiętam na pewno,ale zasilanie jest realizowane przez wtrysk wielopunktowy? - bo zastanawia mnie fakt,że piszesz,iz nie możliwości sprawdzenia sterowania tego silnika na komputerze.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...