REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
franccc napisał(a):eśli moderator na forum motoryzacyjnym nie ogarnia tematu kaucji za części to nie mam pytań
Kao napisał(a):za niewiedzę sporo się płaci
nawet firmy które regenerują dają chyba 60 czy 70kszybki napisał(a):zrób na niej 200k.km. Idylla.
i to teraz nie wiadomo czy to dobrze czy nie, w przypadku Focusa to kosmos bo to robota na max godzinkę z demontażem i montażemszybki napisał(a):Z tą firmą i tak jest śmiesznie bo robią wszystko w jednej cenie
No proszę Cię nie dyktuj ceny za usługę . Życzę Ci abyś trafił tak jak jaKao napisał(a):Wymiana belki trwa godzinę więc ktoś Cię wydymał jak zapłaciłeś 4 stówki
o jakiej wadzie mówisz? Ze łożysko siada po 200-300tys km? Normalne zużyciequel napisał(a):Wracając do tematu to prawda, że 206 ma fabryczne wady tylnej belki,
Przeca wiesz że że najpierw wchodzi korozja na powierzchnie uszczelniacza , uszczelniacz przestaje być uszczelniaczem przez co woda / korozja penetruje czop i łożysko. Dopiero wtedy łożysko przestaje być łożyskiem .Wewnątrz robi się rdzawa skorupa. Ot taka ułomna konstrukcjaKao napisał(a):Ze łożysko siada
quel napisał(a):wielu samochodach przy takim przebiegu trzeba interweniować w belkę. Niektórzy próbują działać "na samochodzie", ale większość zrzuca całość i to już są koszty, mnie to jakoś nie dziwi.
Bo większość konstrukcji to belki wleczone , zawieszone na dwóch tulejach ( prawa / lewa strona ) Wymienia się tutaj tylko te tuleje a nie całą belkę .A wymienia się te tuleje . Wyrabiają się jednakże koszt dużo mniejszy . Tutaj wymiana całej belki tylko i wyłącznie w przypadku np. dzwonu i rozjechaniu jej geometrii.szybki napisał(a):Czyli można zrobić belkę ktora wytrzyma lata i duże przebiegi.