
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tego nie określasz po przebiegu tylko w zależności od zużycia jak już je słychać lub kiedy podczas kontroli luzu zaworowego nie mieści się on w granicach zadanych przez producenta.Kija napisał(a):przy jakim przebiegu powinno się zmienić popychacze zaworów na nowe ?
Nie ale trzeba sprawdzić czy nie są powycierane na nich krzywki i wtedy zdecydować.Kija napisał(a):Czy razem z zaworami trzeba zmienić 2 wałki ?
Dokładnie nie wiem ale na pewno większy niż zakup używanego takiego silnika i jego podmiana.Kija napisał(a):Jaki byłby przybliżony koszt wymiany 16 zaworów i 2 wałków łącznie z robocizną w warsztacie samochodowym ?
Kija napisał(a):Mam pytanie odnośnie tego przy jakim przebiegu powinno się zmienić popychacze zaworów na nowe ?
Kija napisał(a):Czy razem z zaworami trzeba zmienić 2 wałki ?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki PEUGEOT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne PEUGEOT