Peugeot 307 nie sprawna instalacja AGIS i cala dodatkowa moc problemów

31 Sie 2015, 15:22

Witam, specjalnie zarejestrowałam się na forum, żeby uzyskać potwierdzenie, zaprzeczenie lub po prostu opinię ludzi którzy znają się na rzeczy.
Od początku...
Założyłam instalację gazową w moim Peugeocie 307 (1.4 benzyna) w lutym 2014r.
Jest to instalacja firmy AGIS. Nie znam się, taką mi zaproponowano. Usłyszałam, że do mojego auta taka w zupełności wystarczy.

W czerwcu tego roku jakiś tydzień przed wyjazdem nad morze zawiozłam auto do przeglądu i wymiany filtrów, ponieważ auto na wolnych obrotach gasło.
Na drugi dzień samochód odebrałam, przegląd ok, filtry wymienione, usłyszałam też, że muszę koniecznie zmienić świece, ponieważ te są całe zielone - mechanik pokazał mi świece i faktycznie nie były w dobrym stanie.
Jadąc od niego zauważyłam, że na 1 auto gaśnie i szarpie przy zmianie biegów. Zadzwoniłam do niego i usłyszałam, że to przez świece, kiedy je wymienię będzie ok.
Zamówiłam świece pod numery Vin, tato mi wymienił. Ale niestety problem pozostał :/
W drodze nad morze autem zatrzęsło...zapalił się wykrzyknik, lampka od oleju i pomimo, że samochód nie zgasł - zamarły zegar, radio i cała elektronika.
Kiedy się zatrzymałam, zgasiłam silnik, zapaliłam go ponownie i po prostu wyłączyłam instalację, dojechałam nad morze na benzynie, podobnie wróciłam z nad morza, bo na tym paliwie auto chodziło bez zarzutu.

Oddałam auto do instalatora 9 lipca w czwartek - odebrałam 29 sierpnia ( dwa dni temu) - finalnie, auto znów jest u mechanika, bo się spierdzieliło znowu.
Znowu gasną zegary, fiksują wręcz i auto traci moc ( na gazie oczywiście).

Moi drodzy, czy w tej sytuacji powinnam płacić instalatorowi jakiekolwiek pieniądze? Skoro instalacja jest na gwarancji?