Peugeot 406 coupe vs. Mercedes-Benz CLK W208

03 Sty 2011, 00:00

Witam!
Jestem fanem motoryzacji i zainteresowały mnie dwa auta, a mianowicie Mercedes-Benz CLK W208, oraz Peugeot 406 coupe (3.0l V6). Chciałbym poprosić was o wyrażenie swoich opinii na temat obu samochodów, ażeby ułatwić mi wybór. Z góry dziękuję. :)
RobertWąsowski
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Warszawa

03 Sty 2011, 00:37

To są całowicie inne auta, nieporównywalne do siebie. Jedyne co je łączy to nadwozie coupe. Przejedz się jednym i drugim i sam zadecyduj w którym lepiej się czujesz.
AreBie
Aktywny
 
Posty: 488
Miejscowość: NML

03 Sty 2011, 10:04

Jeśli Peugeot, to silnik o mocy 207 KM,PAMIĘTAJ :!: Ten słabszy, czyli 190 KM, więcej pali.Nic nie piszesz o jaki silnik chodzi w Mercedesie,więc nie wiem jaki przedział wiekowy ciebie interesuje,są silniki lepsze i gorsze!Wtedy zrobimy porównanie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

03 Sty 2011, 12:49

Jesteś fanem motoryzacji i pytasz co wybrać: MB czy pług? :lol: Przecież to oczywiste, że Mercedes, nie ma co porównywać.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

03 Sty 2011, 16:33

Jeżeli chodzi o Peugeota, to myślę tylko o silniku 207km, a w Mercu 2.0 16V Kompressor/ 2.3 Kompressor(197km).
RobertWąsowski
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Warszawa

03 Sty 2011, 20:24

Polecane z tych silników są:200K 170KM,200K 163KM a najlepszą opcją jest wybór silnika bez kompresora 230(2.5l)204KM lub 280(3.0l)231KM.Dlaczego bez kompressora?!Po większym przebiegu może wymagać remontu a to dość kosztowna operacja, gdyż nie ma zamienników kompletu naprawczego(tylko ASO MB).Egzemplarze z roczników 2000-03 lubią rdzewieć :!: Automatyczne skrzynie biegów w mocniejszych wersjach są udane,mało awaryjne ale zdarzają się przypadki przeciekania płynu chłodniczego do oleju ATF(zintegrowane chłodnice),wtedy dochodzi do uszkodzenia skrzyni.Oczywiście stawiałbym na Mercedesa ,ale tego z silnikiem 204 konnym bez kompressora,tylko, te silniki dostępne są dopiero od 2005 r.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

03 Sty 2011, 21:18

W tym przypadku, w wersji z kompressorem, większy przebiego to..?:)
RobertWąsowski
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Warszawa

03 Sty 2011, 21:45

Dobre pytanie, ale to nie tak!Według opinii użytkowników tych silników, te turbiny mechaniczne są trwalsze od konwencjonalnych turbin,wszystko jednak zależy od stylu użytkowania,też nie lubią katowania na zimno :!: Łożysko igiełkowe gdy pada, to słychać zwyczajnie jego jazgot.Pół biedy ,jeśli nie zdąży się zapiec,gdy to się stanie ,nie zdejmie go bez uszkodzenia wałka a wtedy trzeba myśleć o używce(ok.1500 zł)Słyszałem co prawda,że regenerują te turbiny Spece od kompresorów klimy,gdyż zasada działania jest podobna,wtedy koszt jest niski,dlatego nim kupisz takie autko zapytaj gościa od klim, jak to z tym jest :!: Gdyż ja tylko słyszałem a o ASO MB nawet nie myśl,oni raczej są skorzy do wymiany na nową a wtedy cena kosmiczna,chyba,że łożysko się nie zapiecze.Zapytam kolegi z ASO MB jak dokładnie jest z tym,wtedy napiszę!Najważniejsze jednak jest to,by turbina była cicho, po uruchomieniu silnika.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)