Piana w zbiorniczku płynu chłodniczego Audi A3 8L

14 Maj 2021, 17:45

Daker napisał(a):To teraz pytanie, ile może to kosztować orientacyjnie?

Kao napisał(a):ok 1500zł będzie Cie to kosztowało

Pewna jest tylko jedna odpowiedź - będzie to kosztowało tyle, ile powie ci mechanik do którego zawieziesz auto. UPG to koszt około 100 zł, a komplet uszczelek to jakieś 300 zł. Powinno się wymienić komplet. Do tego planowanie głowicy to około 100 - 150 zł. Reszta to robocizna.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Maj 2021, 22:27

Zdecydowałem, że narazie jeszcze się wstrzymam z naprawą - ciągle kontroluje poziom płynu chłodniczego i oleju - jak narazie bez ubytów, temperatura także w normie.
Od 2 tygodni jeżdzę na nowym płynie chłodniczym, piany jest dużo mniej, choć troszkę jest - to przez to pewnie przez to, że nie do końca udało mi się wypuścić poprzedni płyn.
O dziwo po wykonaniu testu na uszczelkę kolor nie zmienił się znacząco, bardziej rozjaśniał ale to wciąż niebieski. Oczywiście test zrobiłem zaraz po dłuższej jeździe, test trwał z 10 minut na ok. 2000 obrotów.

Czy w takim przypadku, jeśli płynów nie będzie ubywać, nic się nie stanie, jeśli pojeżdzę jeszcze powiedzmy z 5-10k km?
Daker
Nowicjusz
 
Posty: 11
Auto: brak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Legendarna SKODA 966 Supersport
    Jedyny zachowany egzemplarz wyścigowej ŠKODY 966 Supersport odzyskał swój blask dzięki pieczołowitej pracy specjalistów marki. Jeden z najefektowniejszych okazów czechosłowackiej sceny wyścigowej ...
    Bugatti type 57 Sc Atlantic
    Bugatti Type 57 SC Atlantic. Produkcja modelu type 57 zaczeła się w 1934 roku i trwała aż do 1940. Wersja Atlantic weszła do produkcji w 1936 roku.Jean Bugatti był synem założyciela tej szlachetnej marki i zarazem projektantem ...