Pierwsza terenowka do 7tys zl....

09 Kwi 2011, 19:41

Witam.
Zawsze planowalem zakup terenowki niestety czesto robie trasy i nie moglem sobie na to pozwolic. Odlozylem sobie 7tys i chcialbym sie pobawic w 4x4 , myslalem zeby kupic Suzuki Samuraja , Daihatsu Feroza.... Nie wiem czy w tej cenie znajde cos dobrego , dlatego napisalem na forum....
Prosze o porady :)
artopoo
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Helmstedt DE

09 Kwi 2011, 20:28

Witaj.

Mam podobny dylemat,z tym,ze mój budżet jest dwa razy większy.Osobiście nic Ci nie doradzę,bo jestem zielony w kwestii terenówek,ale poszukaj na tym forum,bo jest dużo odpowiedzi na Twoje pytanie napisanych przez znawców zagadnienia.

Pozdrawiam :wink:
i powodzenia
Arturos99
Nowicjusz

Miejscowość: Zawiercie
Auto: LAND ROVER DISCOVERY II TD5

09 Kwi 2011, 20:39

no ja czytalem.... tyle ze nic nie wyczytalem Daihatsu Feroza , a tak szczerze powiem ze by mi sie bardziej widzial , bo troche wieksze.... nie chce sie bawic w jakis extremalny offroad.... myslalem tylko zeby kupic opony terenowe i na poczatek sie troche pobawic....
pozdrawiam
artopoo
Początkujący
Awatar użytkownika

09 Kwi 2011, 21:00

na początek to zorientuj się czy w Twojej okolicy jest gdzie pojeździć. wpisałeś że mieszkasz w DE, a tam z terenami do jazdy 4x4 trudno..

7kzł to na auto i pakiet startowy? same opony to 2 tysie.. rozrząd, oleje, filtry to min. 1-1,5kzł, a jak przyjdzie jeszcze coś naprawić?
poczekaj jeszcze chwilę, doskładaj do 12kzł na auto i 5kzł na pakiet startowy i wtedy zaczynaj zabawę w O-R, inaczej tylko się sparzysz i stracisz kasę.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

09 Kwi 2011, 21:07