Pierwsze auto do 9 tyś.

09 Mar 2013, 13:04

Witam, mam na imię Sebastian, nie znam się dobrze na samochodach bo dopiero rozpoczynam swoją przygodę z motoryzacją (nie dawno uzyskałem prawo jazdy kat. B) dlatego proszę o pomoc na forum. Jaki samochód polecilibyście do 9 tyś? Chciałbym aby auto było reprezentacyjne "limuzyna", nie zależy mi na aucie sportowym.

Myślałem o BMW lub Mercedes'ie (jeżeli mogę w tym przedziale cenowym myśleć o tych markach), tylko nie mam dużej wiedzy na temat tych aut (tyle co poczytałem w internecie) o BMW dowiedziałem się że "Będziesz Miał Wydatki" , a o Mercedes'ie to ,że jest niezawodnym autem tyle ,że jeżeli coś się w nim zepsuję to części są bardzo drogie.

Czekam na wasze odpowiedzi z niecierpliwością.
joystick
Nowicjusz

Auto: Nie mam

09 Mar 2013, 20:20

Za te pieniądze kupisz zadbane BMW E36.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Mar 2013, 00:50

Jeżeli interesują Cie typowo te 2 marki to E36, E39 lub mietek c202.

Mietka miałem, solidne auto, wedlug mnie za miekkie zawieszenie i szczerze spodziewałem się trochę lepszego wykończenia po Mercedesie.

nie napisałeś jaki silnik Cię interesuje. Koszty utrzymania na pewno trochę wyższe niż przy "normalnych" autach, chyba, że bedziesz brał zamienniki (ale to wiążę sie z gorsza jakościa)
Wacek_13
Początkujący

Miejscowość: Jaworzno

10 Mar 2013, 10:42

Myślę o silnikach diesla z racji na ich długą żywotność i ,że są "ekonomiczne"
joystick
Nowicjusz

10 Mar 2013, 19:15