Pierwsze auto LGP do 12k

26 Wrz 2015, 20:19

Witam otóż mam pytanie jakie auto a raczej jaki silnik byście mi polecali gdyż wolę silnik a potem auto :)
Kilka podstawowych informacji
-Kwota na auto to ok 12 tysięcy złotych lecz nie musze wszystkiego wydawać,m lepiej nawet by było gdybym nie przekroczył 10 tyś.
-jestem z woj świętokrzyskiego
-auto będzie użytkowane głównie w mieście do dojazdu do szkoły, ew jakieś 15 km do miasta obok lub rodziny nie planuje dłuższych tras.

No i tak zaczynam więc będę robił prawo jazdy na grudzień i zamierzam kupić pierwsze auto osobiście jestem w technikum mechanicznym i mam jakieś tam pojęcie o samochodach a mój tata jest mechanikiem z wieloletnim doświadczeniem (ok 15 lat w autach) jego też się zapytam o parę rzeczy lecz chciałbym sam wybrać bez jego pomocy dlatego pytam tutaj.