REKLAMA
Witam,
Szukam dla siebie auta, będzie to moje pierwsze, jestem świeżo upieczonym kierowcą, w świetle prawa, rzecz jasna. Samochód ma być w benzynie, albo najlepiej benzyna z instalacją LPG, moc w zakresie 80 - 100 KM (+/-), hatchback, sedan, liftback, nawet kombi, bo czasami najłatwiej znaleźć jest zadbane kombi, lecz skłaniałbym się ku trzem pierwszym. Co do drzwi, jest mi to obojętne, co prawda pięcioro drzwi będą praktyczniejsze, lecz znowu nie mam zamiaru bawić się w taksówkę. Kolejna sprawa tyczy się awaryjności, ceny części i napraw. Dlatego, z wielkim bólem, odrzuciłem Alfę Romeo 156, mimo, że znam kilka osób które jeżdżą T-Sparkami i chwalą sobie bardzo te auta z jednym zastrzeżeniem - utrzymanie tych aut kosztuje, a zaniedbanie tych aut kosztuje jeszcze więcej.
Auto będzie garażowane, co nie zmienia faktu, że ocynk byłby mile widziany.
Spalanie max. 7-8l benzyny w cyklu mieszanym.
Zastanawiałem się nad:
Rover 200 - mój faworyt, całkiem dobre auto, 1.4 Si 103 KM, martwi mnie tylko HGF.
Fiat Punto II - ładne i dobre auto, środek plastikowy do bólu, 1.2 80 KM
Rover 400 - tak samo jak z 200
Opel Vectra 1.8 - wszystko OK, tylko ta blacha i ewentualne spalanie
Golf IV - trzeba by było całą Polskę objechać, a i tak kupno za tą kasę byłoby ryzykowne, chyba, że coś do poprawek lakierniczych bym znalazł, ale czy warto..?
Toyota Carina - wszystko w porządku, tylko jak z Vectrą - spalanie, w końcu to większe auto i bardzo mało ich
Opel Astra II - podobnie jak z Golfem
Opel Astra I - rozsądny wybór, tylko niekoniecznie napawający dumą
Seat Ibiza II FL - ciężko by było coś sensownego znaleźć za te pieniądze