Pierwsze auto z napędem 4x4

31 Sty 2010, 23:50

samurajsj700 napisał(a):Możliwe :)

A ten samurai to kupla z b-b miał tylko opony terenowe i lekko był podwyższony :mrgreen:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



[ Dodano: Sob Sty 30, 2010 18:01 ]
To jest cud he he

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


taaa prawie seryjny z blokadą, liftem i kołami o 4 cale większymi od oryginału :mrgreen: a silnik z tego co widze też lekko podłubany :mrgreen: wiecie nie rozśmieszajcie mnie to tak jak bym tam wjechał patrolem na 37 calowych simexach z 2 blokadami i cieszy łmiche że polną drogę przejechałem :mrgreen: jak tak pojmujemy prawie seryjność to ja nawet nie mam zmienionego zawieszenia w patrolu a opony mam prawie oryginalne :mrgreen: aaa blokady nie mam :oops:
to jak porównywać przejazd przez OS3 na bobku przez Gołego :mrgreen: też prawie seria :mrgreen:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zVP8T7Z9GIk[/youtube]
Ostatnio edytowany przez pocieszny, 01 Lut 2010, 01:34, edytowano w sumie 1 raz
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Lut 2010, 13:12

Co do Samuraia tego "seryjnego" to trochę dorożkowaty jak dla mnie, zawiecha bardzo sztywna ale w lekkim terenie nawet sobie radzi :mrgreen:
Mój Samurai też jest prawie seryjny, tylko lift, blokada, 31" ( a będzie 33") i silnik zmieniony (nawet benzyna daje radę w przeprawie) :mrgreen:
Pocieszny ale jazda po jakiś tam kałużach lekko dłubniętym autem a Bobek czy Magam to różnica kolosalna, choć to jest dopiero prawdziwy off-road :razz:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

01 Lut 2010, 13:23

pocieszny napisał(a):taaa prawie seryjny z blokadą, liftem i kołami o 4 cale większymi od oryginału :mrgreen: a silnik z tego co widze też lekko podłubany


A blokady w Samuraiu seryjnie nie mam ?? i silnik był oryginalny na wtrysku :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

01 Lut 2010, 13:55

samurajsj700 napisał(a):
pocieszny napisał(a):taaa prawie seryjny z blokadą, liftem i kołami o 4 cale większymi od oryginału :mrgreen: a silnik z tego co widze też lekko podłubany


A blokady w Samuraiu seryjnie nie mam ?? i silnik był oryginalny na wtrysku :wink:

No Ty może nie, ale tamten kolega może mieć, albo dyfer zaspawany albo wsadzonego MS'a, co do silnika to może nie dłubnięty ale jeszcze w miarę zdrowy :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

01 Lut 2010, 14:09

samurajsj700 napisał(a):
pocieszny napisał(a):taaa prawie seryjny z blokadą, liftem i kołami o 4 cale większymi od oryginału :mrgreen: a silnik z tego co widze też lekko podłubany


A blokady w Samuraiu seryjnie nie mam ?? i silnik był oryginalny na wtrysku :wink:

Goły w swojej zmocie miał delikatny lift, 35simexa, seryjną blokade z tyłu i chłodnice przeniesioną co by auto było krótsze :mrgreen: czyli podobne modyfikacje co kolega samurajem :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Lut 2010, 14:24

pocieszny napisał(a):Goły w swojej zmocie miał delikatny lift, 35simexa, seryjną blokade z tyłu i chłodnice przeniesioną co by auto było krótsze :mrgreen: czyli podobne modyfikacje co kolega samurajem :mrgreen:
Przecież ten Patrol to prawie salonowy model, tylko ma terenowe koła i trochę jest poobcinany, czyli seria :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A jak tam silnik po tym topieniu, żyje?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

01 Lut 2010, 14:37

Jogi4x4 napisał(a):No Ty może nie, ale tamten kolega może mieć, albo dyfer zaspawany albo wsadzonego MS'a, co do silnika to może nie dłubnięty ale jeszcze w miarę zdrowy :mrgreen:


A mówię coś że ja mam albo coś ??? Jakoś sobie nie przypominam :!: :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

01 Lut 2010, 15:43

niestety silnik umarł :mrgreen: no cóż fantazja ułańska :wink: tak to jest jak sie pilota nie słucha :mrgreen: :mrgreen:
BTW próbe zaliczyła tylko jedna załoga i to poza konkursem :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Lut 2010, 15:47

i pochodząca z tamtych okolic :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

01 Lut 2010, 19:27

Troszkę odbiegliśmy od tematu wiec może do niego wróćmy :0 - oki?
troszkę zawężam krąg poszukiwań - silniki DIESLA odpadają. mam w rodzinie dwa i powyżej -15 stopni morzu zaczynają się cyrki. czy to stary czy to nowszy TDI cyrki i tak są.
Więc nie za duże terenowe w benzynie :) LPG też rozważam chodź ciekawi mnie jak niektóre silniki znoszą GAS.... ?? :?: :?:
icemerc
Nowicjusz
 
Posty: 20
Miejscowość: LDZ

01 Lut 2010, 20:01

samurajsj700 napisał(a):A blokady w Samuraiu seryjnie nie mam ?? i silnik był oryginalny na wtrysku :wink:

"nie mam" czyli Ty nie masz bo jakby on nie miał to by było chyba (on) nie ma
Więc mówisz że masz i nie masz racji mówiąc że nie masz bo ja mam rację ponieważ mówisz że masz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

icemerc napisał(a): Troszkę odbiegliśmy od tematu wiec może do niego wróćmy :0 - oki?
troszkę zawężam krąg poszukiwań - silniki DIESLA odpadają. mam w rodzinie dwa i powyżej -15 stopni morzu zaczynają się cyrki. czy to stary czy to nowszy TDI cyrki i tak są.
Więc nie za duże terenowe w benzynie :) LPG też rozważam chodź ciekawi mnie jak niektóre silniki znoszą GAS.... ?? :?: :?:

Miałem W201 2.0D na liczniku 800.000km (ile na prawdę ciężko stwierdzić)i nawet przy - 20 problemu nie było, sprawny akumulator, dobre świece żarowe, wymieniony filtr paliwa itp. i palił na dotyk nawet w największe mrozy stojac pod chmurką. BMW 325 TDS również, żadnych problemów.
Jak benzyna to Pajero 3.0V6, Terrano 3.0V6, Trooper 2.6i, Cherokee 4.0 itp.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

01 Lut 2010, 20:05

Jogi4x4 napisał(a):nie mam" czyli Ty nie masz bo jakby on nie miał to by było chyba (on) nie ma
Więc mówisz że masz i nie masz racji mówiąc że nie masz bo ja mam rację ponieważ mówisz że masz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Sorrki mój błąd :sad: miało być "A blokady w Samuraiu seryjnie nie ma" Sorki za błąd :oops:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

01 Lut 2010, 20:08

czyli postaw na większy silnik benzynowy z LPG
silniki w terenówkach są niewysilone dobrze znoszą gaz, zwykle podatne na nawet tanie instalacje, w starszych zwykle 2 generacja wystarcza, trzeba tylko odpowiednio duży reduktor/mieszalni dobrać co by go za bardzo nie dławiło, opcją dobrą choć średnio legalną jest BLOSS
nie bój się V6, V8 dużych litraży, spali co to max 20litrów LPG czyli wyjdzie tyle co 10 ON :mrgreen: a benzynka do zabawy zawsze lepsza ;)
Ostatnio edytowany przez pocieszny, 01 Lut 2010, 20:09, edytowano w sumie 1 raz
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Lut 2010, 20:09

samurajsj700 napisał(a):Sorrki mój błąd :sad: miało być "A blokady w Samuraiu seryjnie nie ma" Sorki za błąd :oops:

W Samuraiu nie, jest w niektórych SJ410 i SJ413 :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

02 Lut 2010, 08:47

icemerc jak "nie za duże w benzynie" to 1,3 Samurai lub 1,6 Vitara/Feroza.
Jeśli faktycznie nie będziesz jeździł w ciężkim terenie stawiałbym na Vitarę. Lekko podniesiona i z lepszymi oponkami ogarnia się gdy jej nie katujemy.
Fenek2
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy: 01 01 2001