1800 to chyba ze stalowymi zderzakami i całą kupą złomu
![Wink ;)]()
no ale jeśli już
2,6 (czasem określany jako 2,5) pali o litra do 2 mniej niż 3,0V6 przy normalnej jeździe po asfalcie na normalnym rozmiarze ogumienia (31x10,5) BFG MT MK2 spala około 16 litrów ( bez większego oszczędzania) 2,6 na podobnej konfiguracji spala 13-14
masz racje nie można jeździc po asfalcie z zapiętym 4x4 to dopiero w 2 generacji i reduktorze Super Select (aczkolwiek można go do 1 przełożyć
![Mr. Green :mrgreen:]()
) ale z tego okresu to możliwość jazdy z zapiętym 4x4 po asfalcie miały LRy i niektóre Cherokee
![Wink :wink:]()
reszta ma na sztywno dołączany przód
3.0 to troche młodsza konstrukcja montowana w późnym okresie produkcji pajero 1, samochody z tym silnikiem mają juz najczęściej zawieszenie z tyłu na sprężynach, więc i komfort jest niezły
Vitara oczywiście będzie oszczędniejsza (10-12lPLG na100km) ale prawie 100 kucy różnicy robi swoje
![Mr. Green :mrgreen:]()