Pierwsze auto z napędem 4x4

11 Lut 2010, 21:31

już mu tak nie schlebiaj :mrgreen:

kolegów szukasz czy jak? :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

11 Lut 2010, 21:33

croochy napisał(a):już mu tak nie schlebiaj :mrgreen:

kolegów szukasz czy jak? :mrgreen:


Co brałeś :D :lol:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

11 Lut 2010, 21:39

normalnie jak u ojca dyrektora-ministranci przerzucają tacę.Śledzę wszystkie wątki żeby czegoś się nauczyć dlatego tu jestem ,ale z waszą nie poskromioną miłością do zbacznia z drogi to możecie zasłużyć na miano złotego dzika :mrgreen:
zielonys
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: silesia

11 Lut 2010, 21:43

no właśnie od dawna nic nie piłem, jestem na głodzie dlatego świruje :evil: :mrgreen:

co do "złotego dzika" to dzikiem został ochrzczony mój opel :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

11 Lut 2010, 21:56

ależ zapraszam na moje rancho pod lasem-full wypas,jazda ,napoje jazda napoje....no może do zjedzenia też coś będzie :mrgreen:
zielonys
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: silesia

11 Lut 2010, 21:59

kiedy gdzie jak co i jak długo? :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Maksymalna sprawność i osiągi w hybrydowym BMW 3
    Całkowicie elektryczny tryb jazdy dostępny do prędkości 75 km/h. Tryb jazdy wybiegiem z wyłączonym silnikiem spalinowym może być aktywowany do prędkości 160 km/h. Funkcja start-stop w wersji hybrydowej, przy klimatyzacji ...

11 Lut 2010, 23:22

mieszkam na śłąsku ,a temat jak długo? można pociągnąć w stronę -ile wytrzymasz! :lol:
zielonys
Nowicjusz
 
Posty: 35
Miejscowość: silesia

11 Lut 2010, 23:46

zalezy od okoliczności :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

12 Lut 2010, 08:59

cicho baby :!: :mrgreen:

icemerc napisał(a):Karson, powiedz mi, dlaczego wolałbyś PAJERO I niż ROCKY ?

ceny części są porównywalne ale dostępność dla pajero rewelacyjna.
komfort jazdy pajero jest milion razy lepszy zarówno na drodze jak i w terenie.
wytrzymałość obu konstrukcji porównywalna.
pajero znajdzie się ze 100% blokadą lub LSD, a rocky ma marne szanse nawet na lsd.
pajero nawet z silnikiem 2,5TD jest dynamiczniejsze niż rocky z 2.8

nie słuchaj tych maniaków bo oni patrzą na rockiego z punktu widzenia upalania w terenie. Ty potrzebujesz auta na co dzień, zarówno w las, jak i na asfalt. i tu mitsu bije na głowę daihatsu.
no. a teraz się bijta :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

12 Lut 2010, 09:46

dokładnie tak jak napisał Karson, misiek na droge lepszy, a że konstrukcyjnie porównywalny do montereya to bierz montka :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

12 Lut 2010, 11:40

Karson napisał(a): a teraz się bijta :mrgreen:
idziesz na gołe klaty?? :mrgreen: :mrgreen:
a trolling na forach 4x4 jest znany na całym świecie i to forum nie powinno odstawać od ogólnego trendu wyznaczonego na antypodach w czasch antycznych (kiedy internet można było zabrać ze sobą na dyskietce, a o megabajtach ludzie słyszeli na wykładach :mrgreen: ) :mrgreen: :mrgreen:
a co do komfortu rokiego i pajero niestety się zgodzić z @Karsonem nie mogę, jest porównywalny :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

12 Lut 2010, 11:49

a masz minimum 90C? bo jak nie to pasuję :mrgreen:
pocieszny napisał(a):a co do komfortu rokiego i pajero niestety się zgodzić z @Karsonem nie mogę, jest porównywalny :mrgreen:

srali muszki, będzie wiosna :mrgreen:
wywalona zawiecha pajero będzie milion razy lepsza niż nowa w rockim. o strzałach resorów podczas nawet zwykłej jazdy po asfalcie nie powiem ;)
ale mamy demokrację i każdy może mieć swoje zdanie :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

12 Lut 2010, 12:12

Dziś przeglądałem sobie sesje allegro i natknąłem się na dwa ciekawe - oczywiście w moim mniemaniu - egzemplarze PAJERO I tyle, że z silnikiem 3.0 V6 z LPG. Wykonałem dwa telefony i każdy ze sprzedających mówi ze spalanie to 16 litrów LPG, że wychodzi taniej niż 2.5 TD a 140 koni dobrze sobie radzi i o wiele lepiej niż TD. Prawdą jest, że moim zdaniem tam 140 koni nie ma, silniki mają swój przebieg ale czy jest to dobry wybór? Może mogli byście się wypowiedzieć w temacie takiego silnika? Będę wdzięczny...
Bo patrząc na ceny ropy i LPG oraz powiedzmy średnie spalanie to faktycznie jest różnica
icemerc
Nowicjusz
 
Posty: 20
Miejscowość: LDZ

12 Lut 2010, 12:17

dolicz 30% do tych 16l gazu
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

12 Lut 2010, 12:21

croochy, TZN ? obecnie tez mam auto z lpg. i powiem wam ze w zimę pali ok 15 litrów LPG - lato ok 13 lpg, na benzynie tylko odpalam i nagrzewam. wiec jak usłyszałem ze coś, co waży ponad 1,5 tony pali podobnie co mój mercedes to wybuchłem śmiechem...
icemerc
Nowicjusz
 
Posty: 20
Miejscowość: LDZ