Pierwsze własne auto, Kia Ceed 2, 1.6

20 Lis 2021, 14:27

Witam, otóż planuję już na poważnie zakup swojego pierwszego samochodu, który będzię tylko i wyłącznie dla mnie, moim autkiem.
Padło na Kia Ceed 2 generacji z silnikiem 1.6 128km w dieslu.
Na początek może pytanie, co sądzicie o tym konkretnym modelu (jakieś swoje zdanie), czy jest warty swojej ceny i jako na pierwsze autko które miało by słóżyć na wiele lat. Z opinii widzę że jest podobno dość wytrzymałym i mało awaryjnym samochodem.
Dodatkowo, jako iż na samochodach nie znam się dobrze, prośba o rzuczenia oka kogoś znającego się na rzeczy ,na dwie aukcje które mnie zainteresowały i jakieś zdanie na temat ich.
Pierwsze : [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Drugie : [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
I pytanie czy lepiej by było auto z pierwszej oferty, które jest tańsze z mniejszym przebiegiem, ale dość ubogim wyposarzeniem, czy może lepiej dopłacić te 2 tyś + zł za auto które jest lepiej wyposażone ale ma sporo większy przebieg, czy przebieg aż takiej różnicy w tym przepadku nie robi.
I czy strona autoDNA jest dobra ? Warto zapłacić te 37 zł w celu zwerifikowania jakiegokolwiek, i nie co więcej dowidzieć o historii danego pojazdu.
Hubert25
Nowicjusz

20 Lis 2021, 23:57

Hubert25 napisał(a):I czy strona autoDNA jest dobra ? Warto zapłacić te 37 zł w celu zwerifikowania jakiegokolwiek, i nie co więcej dowidzieć o historii danego pojazdu.

Na pewno coś Ci to powie i nie zbankrutujesz. :P

Ceed spoko, ale czy warto zamykać się na 1 model, w dodatku potrzebujesz diesla? Megane III, Astra J, AR Giulietta, Focus III też warte rozważenia.
Gość114260

21 Lis 2021, 11:08

Owszem wcześniej miałem właśnie również w głowie właśnie Megane III i Astra J, ale ostatecznie padło że chciałbym jednak Ceed'a, i wolę się jednak zamknąć już ostatecznie na tym jednym modelu, tak zdecydowałem :D