Pierwszy samochód dla młodego

07 Lip 2011, 20:24

Zdecydowałem, że będę szukał albo corsy B, albo cc 900 lub 1100. Najlepiej w gazie.
A mam jeszcze takie pytanie...Jeśli np kupiłbym przykładowo corsę b `95 rok. Załóżmy, że ma ważne oc i przegląd do stycznia 2012r. To jak wtedy zrobić? Chodzi mi o ubezpieczenie skoro jest ważne to czy musiałbym brać od nowa nawet mimo tego, że jest ważne czy jakaś dopłata? Bo oczywiście zniżek nie mam na siebie żadnych a chciałbym samochód na "teścia" wziąć to jak to wygląda? Bo ja jestem zielony kompletnie:)
travis7yo
Nowicjusz

07 Lip 2011, 21:39

Ubezpieczenie przepisujesz na siebie i chyba coś tam dopłacasz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

07 Lip 2011, 22:20

Coś czyli ile mniej więcej? 100zł? 300?
travis7yo
Nowicjusz

07 Lip 2011, 22:28

Niemam pojęcia,wszystko zależy od danego ubezpieczyciela.
Tak na marginesie znalazłem jeszcze coś takiego [link do oferty na Allegro wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

07 Lip 2011, 22:42