Pierwszy samochód do 15 tyś zł

31 Paź 2019, 17:53

Witam, 
w końcu uzbierałem sumę, która myślę, że wystarczy na zakup czegoś co nie rozpadnie się przed końcem przeglądu. :) Otóż, jak w tytule jestem młodym kierowcą, a samochód byłby moim pierwszym pojazdem.

Szukam czegoś w miarę niedużego - 5d czy 3d nie robią mi różnicy ważne żeby nie było to kombi lub duży sedan. Silnik nie musi być zawsze przesadnie mały, ale zadbany egzemplarz jest ważniejszy niż jak najwięcej koni pod maską.
Samochód będzie głównie do jazdy po mieście, wypad za miasto do dziewczyny (40km), ale żebym raz do roku mógł gdzieś na wakacje wyjechać. (pewnie trasy nawet po 300km)

Najważniejsze w kryterium będzie możliwość założenia instalacji LPG.

Głównie liczę na niezawodność, ale wiem, że w samochodach używanych ważniejsze są tanie części zamienne.

Osobiście znalazłem kilka samochodów, które moim zdaniem są chyba ok: pierwszym z nich jest Mitsubishi Colt z30 1.3 wersja po liftingu rocznik 2010. Czytałem, że Colty, to niezawodne samochody, które mimo drogich części nie potrzebują częstych napraw. Jedyny minus, który przewijal się w opiniach to słaba widoczność z powodu przednich słupkow.
Pytanie odnośnie Colta Z30, jak wygląda sprawa z LPG?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jednak NAJWIĘKSZE pytanie mam do Fiata Punto Evo, który wydaje mi się za tani, ale możliwe, że ja źle przypuszczam. Otóż, zwrócił moja uwagę bagażnik. Wydaje mi się, że był walniety od tyłu (odpryski farby na ścianie bagażnika od strony foteli) - [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Oraz drugi trochę starszy Fiat, który jest w tej samej cenie co młodszy rówieśnik
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jeżeli macie jakieś propozycje samochodów to z miłą chęcią się dowiem czego mógłbym szukać :)
Morduk
Nowicjusz

31 Paź 2019, 17:56