REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
TSI to fajne silniki ale te poprawione bo z nim jest najmniej problemów. Jeżeli chodzi o tego gościa z forum no to pewnie jak wiesz każdy przeważnie chwali to co ma dopóki nie pojawią się jakieś poważniejsze problemy. Aczkolwiek mogła mu się trafić wersja która nie przysparza mu problemówCitron napisał(a):Teraz o słynnych 2.0 tsi
Citron napisał(a):Z tymi tsi to chyba nigdy się nie dowiem co i jak
Silniki 2.0TSI czyli CCZA 200KM i CCZB 211KM nie maja problemu olejowego...
W VW jedynie 1.8TSI CDAA w latach 2010-2012 byl problemowy.
Citron napisał(a):W Volvo poszperałem po forach i wg użytkowników kupowanie automata to strzał w kolano.
Citron napisał(a):Lexus IS 250 na plus wyposażenie, na minus automat.. nie jechało mi się z tym dobrze, dziwny tryb manualny jak dla mnie.
Citron napisał(a):Co do Volvo to opinie zaczerpnięte z forów marki. Ponoć automaty (tak jak patrzałem za s60 II ) są dość delikatnymi skrzyniami i kosztownymi w naprawie (w sumie jak większość takich skrzyń) być może nie jest to prawdą, aczkolwiek mając takie informacje jakoś mój entuzjazm zmalał.
Citron napisał(a):W trybie manualnym skrzynia przy mocniejszym przyspieszeniu i tak sama decydowała o zrzuceniu biegu mimo, że tego nie chciałem i też nie było czuć jakiejś wyczuwalnie szybszej zmiany biegów, co akurat najmniej przeszkadzało bo jak na klasyczny automat radziła sobie dobrze. Nie ukrywam, że nadal gdzieś mi chodzi z tyłu głowy Lexus, zżyłem się z japońską społecznością.