REKLAMA
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć co w miarę zwinnego można kupić za 50 tysięcy złotych mając kilka kluczowych punktów oraz kilka obostrzeń.
Mianowicie, zależy mi na aucie 4-drzwiowym, 5 osobowym (kombi nie potrzebne) najchętniej turbodoładowaną benzynę (diesel odpada, za mało jeżdżę), by było miło jakby rocznikowo też nie było więcej niż 10-latkiem, ale z tym to wiadomo. Z tym, że tym razem zachciało mi się skrzynię automatyczną. Do automata przekonałem się dopiero po przejażdżce superbem z dsg.
Po przefiltrowaniu otomoto obraz kreuje się następująco (zaznaczyłem, aby pokazywało już zarejestrowane auta):
Całe morze passatów cc / vw cc czy innych vagów z 2.0 tsi (dsg) o których nieco niżej. Później kilka mondeo mk5 jak mniemam sprowadzonych z USA (wersje titanium z 2 litrową 240 konną benzyną). Są to auta, których jest najwięcej.
Co do fordów nie wiem co i jak, te mk5 są nieco podejrzane jak na moje, aczkolwiek są również bardzo ciekawe stylistycznie i 240 koni powinno na dłuższy czas zadowolić.
Przeglądałem w tym budżecie również całą jedną sztukę MB w204 z 7g tronic bodaj c230 ale skoro jest tylko jedna sztuka takiego auta, to raczej budżet sporo za mały a auto z 2008 roku.
Nic nie wnosząca część dla lubiących czytać:
Teraz o słynnych 2.0 tsi. Wpierw moje kroki co do poszukiwań skierowałem w stronę vw golfa 6 gti, natomiast mając w głowie słynny poradnik co do tego które tsi rocznikowo są ok, a które nie skierowałem swe kroki na forum golfa... Jak zadałem pytanie jak jest z tymi silnikami w 6 gti to najprawdopodobniej obraziłem jakiegoś tam panującego jegomościa, bo wpierw chciał mnie zbyć, a jak dopytałem o szczegóły w postaci lat produkcji i oznaczeń silnika, to odpisał jaki ma u siebie, i że jest zadowolony (miał oznaczenie z czarnej listy). Z kolei natrafiłem na sporo vw cc, które są bardzo ładnymi bryłowo autami, aczkolwiek zastanawia mnie fakt, że nawet przeglądając ponad budżet np egzemplarze z 2014 roku prawdopodobnie mają 2gą generację ea888 (z wyglądu).