Pierwszy samochód do 3 tysięcy.

15 Maj 2010, 18:18

Witam wszystkich :) Jestem nowy na forum. Jeśli podobny temat już był proszę o podanie linku. Zaczynamy. Poszukuję auta do 3 tysięcy( nie licząc ubezpieczenia). Sprzęt będzie używany rekreacyjnie i czasem na dojazd do pracy. Powinno mieć 4/5 drzwi, Było by miło jakby nie paliło zbyt dużo. Nie zależy mi na mocy, lecz oszczędności. Nie chciałbym również by auto wymagało naprawa tuż po zakupie, choć zapewne to nie uniknione. Nie znam się zbyt dobrze na autach ale benzyna + LPG będzie chyba odpwiednie(o poradach na temat LPG czytałem na Waszym forum). Nie wiem na jakie rzeczy zwrócić podczas zakupu takiego auta choć zapewne z kimś pojadę go oglądnąć.
Jest również inna sprawa. Ubezpieczenie. Mam 23 lata(Kraków). Z rodziny tata (54 lat) ma prawko, lecz nigdy nie miał auta. Jest ubezpieczony( na życie) w ubezpieczalni nie zajmującej się ubezpieczeniami aut.On byłby głównym właścicielem. Czy mogę liczyć na jakieś zniżki z racji wieku taty ? Może ktoś zna tanią ubezpieczalnie( tylko OC, gdyż AC nie potrzebuję) ?

Bardzo proszę o pomoc w wyborze auta oraz doradzenie w sprawie ubezpieczalni :)
Za wszelkie info dziękuje. Jeśli coś ominołem proszę dopytać. Mam nadzieje że ktoś mi pomoże.Pozdrawiam

Dzieki za odpowiedz :) A prosze mi powiedzieć jak z dostępnością części do Fiata ? Dużo tam w tym UNO trzeba naprawiać jak coś się zepsuje i czy naprawy są specjalnie kosztowne ? A opórcz UNO coś innego polecacie ? Jeśli chodzi o te zniżki to faktycznie może pare % spuszczą. Czy może ktoś polecić ubezpieczalnie i teoretyczną kwotę ubezpieczenia auta ? Pozdro
Ostatnio edytowany przez arturro1987r, 16 Maj 2010, 09:24, edytowano w sumie 1 raz
arturro1987r
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

15 Maj 2010, 18:35

Jedyne co mi na myśl przychodzi to UNO :)
A co do OC to nie wydaje mi sie zeby z racjii wieku dawli znizki. Tu raczej chodzi o staż bezszkodowej jazdy
Kakameo
Początkujący

Miejscowość: ok. Wadowic
Auto: Seicento 900 41KM