Pierwszy samochód

13 Mar 2016, 01:19

Witam , jestem młodym kierowcą , który poszukuje odpowiedniego autka do 13 000 , Oglądałem na portalach internetowych samochody , strasznie spodobała , mi się dacia sandero . głównie dlatego , że w tych pieniądzach może kupic całkiem młody egzemplarz z dobrym przebiegiem . Dzisiaj byłem z tatą oglądać Toyote corolle verso z 2005 roku , po przejechaniu się autkiem , całkiem przypadło mi do gustu , wygodne, zadbane , przebieg około 200 tys . Warto dodać ze właścicielką auta jest koleżanka taty , więc raczej nie ukrywa żadnej wady , jednak mam jakieś wątpliwości . Głównie zastanawiam się nad tym czy nie jest ono za duże dla niedoświadczonego kierowcy jak ja . Co o tym sądzicie , może macie do polecenia jakiś model , dla młodego kierowcy ?
Jackob1998
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2016
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 1.9tdi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1913

13 Mar 2016, 11:40

Jackob1998 napisał(a):strasznie spodobała , mi się dacia sandero . głównie dlatego , że w tych pieniądzach może kupic całkiem młody egzemplarz z dobrym przebiegiem .

serio? młody i dacia Ci się spodobała, bo rocznik? Jakościowo to lipa, stad te ceny.

Jackob1998 napisał(a):Dzisiaj byłem z tatą oglądać Toyote corolle verso z 2005 roku , po przejechaniu się autkiem , całkiem przypadło mi do gustu , wygodne, zadbane , przebieg około 200 tys .

jaki silnik?

Z poleconych:
Audi A3, Seat Leon 1,8 - jeden pies, bo technologicznie to samo
Toyota Corolla e12 1,6
Honda Civic 1,6
Kia Cerato
Opel Astra G (na ładne H trochę mało)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing Trophy