Pierwszy zakup samochodu

18 Cze 2022, 16:21

Cześć

Jestem młodym kierowcą, zdałem prawko 2 lata temu. Przez te 2 lata trochę się najeździłem samochodem rodziców czy firmowym w pracy. Chciałbym sobie kupić teraz pierwszy samochód.
Słyszałem że najlepiej kupić sobie samochód niedrogi, tani w utrzymaniu.

Moim marzeniem jest Audi Avant, jednak nie chcę kupować tego modelu, ponieważ musiałbym wydać około 20 tysięcy na takie autko.

Aktualnie chciałbym kupić samochód do 10 tysięcy.
Samochód do jazdy głównie po mieście.

Wymagania:
-auto 5 drzwiowe
-klima
-wygodne dla każdego pasażera

Jestem osobą dosyć wysoką i w samochodzie potrzebuje trochę miejsca, fajnie by było, aby osoba siedząca za mną miała swobodnie dużo miejsca - aby nie było jej ciasno.

Patrzyłem sobie już na samochody i bardzo mi się spodobał Ford focus Mk2 2007 rocznik.
Prosiłbym o doradzenie w wybraniu samochodu i o ewentualną opinię na temat modeli.
Arokos
Nowicjusz

19 Cze 2022, 10:36

Focus spoko ale w tym budżecie skup się na czymś z początku produkcji (2005>).

Skąd jesteś to coś się poszuka.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Cze 2022, 14:56

Województwo: Wielkopolskie

Ogólnie, myślałem o tym Fordzi Focusie Mk2 lub jakiś Opel Astra.
Co o tym sądzicie do 10 tysięcy znajdę coś dobrego lub macie jakiś inne autko godne polecenia?
Arokos
Nowicjusz

19 Cze 2022, 16:28

Ciężko będzie z fajnym Focusem do 10k. Raczej pierwsze roczniki i bieda silniki/wyposażenie.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Cze 2022, 21:00