Jestem młodym kierowcą, zdałem prawko 2 lata temu. Przez te 2 lata trochę się najeździłem samochodem rodziców czy firmowym w pracy. Chciałbym sobie kupić teraz pierwszy samochód. Słyszałem że najlepiej kupić sobie samochód niedrogi, tani w utrzymaniu.
Moim marzeniem jest Audi Avant, jednak nie chcę kupować tego modelu, ponieważ musiałbym wydać około 20 tysięcy na takie autko.
Aktualnie chciałbym kupić samochód do 10 tysięcy. Samochód do jazdy głównie po mieście.
Wymagania: -auto 5 drzwiowe -klima -wygodne dla każdego pasażera
Jestem osobą dosyć wysoką i w samochodzie potrzebuje trochę miejsca, fajnie by było, aby osoba siedząca za mną miała swobodnie dużo miejsca - aby nie było jej ciasno.
Patrzyłem sobie już na samochody i bardzo mi się spodobał Ford focus Mk2 2007 rocznik. Prosiłbym o doradzenie w wybraniu samochodu i o ewentualną opinię na temat modeli.
Ogólnie, myślałem o tym Fordzi Focusie Mk2 lub jakiś Opel Astra. Co o tym sądzicie do 10 tysięcy znajdę coś dobrego lub macie jakiś inne autko godne polecenia?
Dość sensowny Focus,zbić cenę może się uda do 9000zł,zrobić pakiet startowy (przewyższy trochę próg 10k) i śmigać. [link do oferty na Olx wygasł] A i raczej nie trzeba mówić że jak jest ok to zaraz go nie będzie a ogłoszenie z wczoraj (dużo osób było na długim weekendzie).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Minus tego auta tylko taki, że dynamiką nie grzeszy. Poza tym ja bym się zastanowił czego autor szuka, bo marzeniem jest Audi Avant, a teraz rozpatrujemy kompakty z podstawowymi silnikami. Między A4 Avant a Focusem hatchback jest spora różnica chociażby w przestrzeni bagaznika. Także warto na to zwrócić uwagę.