Jeżeli bezpieczniki są sprawne, to należało by w obecnej sytuacji zacząć od
MotoAlbercik napisał(a):Dla pewności trzeba zacząć od sprawdzenia, czy włącznik centralnego w stacyjce działa. Przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki nie powinno być napięcia.
Inna sprawą jest to, czy masz centralny fabryczny, czy dokładany. Z tego co wiem, jak jest fabryczny, to nie ma centralki/modułu c.z. Zamek centralny jest sterowany przez moduł nadwozia. Do tego, z.c. obejmuje wszystkie drzwi, klapkę wlewu paliwa i klapę bagażnika. Przy dokładanym zamku, nie ma z.c. w klapce wlewu i bagażnika. Chyba, że ktoś sobie zamontował. Do tego jak jest oryginalny, to nie ma siłowników master i slave, a styki te są w samym zamku drzwi. Jak jest dokładany, to mogą być siłowniki albo styki slave i master w zamku ( można wymienić zwykłe zamki na zamki z c.z. ). Więc najpierw trzeba ustalić jaki masz c.z. - oryginalny czy dokładany czy montowany przez kogoś dodatkowo. Trzeba też wiedzieć, czy masz siłowniki czy styki c.z. są w zamkach. Żeby tego się dowiedzieć trzeba zdemontować boczki w drzwiach. Bo kluczowe może tu być sterownik albo styki master/slave.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...