Płyn do chłodnicy - jaki kolor na dolewkę?

10 Lut 2011, 18:17

Panowie mam bardzo mało płynu w chłodnicy a jest tak mało że nie widać jaki to już jest kolor.. albo zielony albo niebieski.. i nie wiem co robić.. jeżdżę astrą 2 2.0 diesel.
kabzioczek
Nowicjusz

Miejscowość: PT

10 Lut 2011, 19:10

To kup płyn który można mieszać z innymi np Preston. :wink: Chociaż teraz większość płynów jest mieszalna. Pamiętaj tylko żeby do chłodnicy aluminiowej wlewać płyn dedykowany do niej (bodajże na bazie glikolu).
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

10 Lut 2011, 20:29

Tak,PRESTONE można mieszać ze wszystkimi kolorami :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

11 Lut 2011, 08:55

nie kolorami a typami płynów i nie każdy "prestone" bo firma produkuje różne płyny :wink:
co kupisz nie ma znaczenia, (równie dobrze może być Dynagel czy inny płyn na przykład Orlena nie ma to znaczenia) ważne jest aby miało napisane że można mieszać z każdym rodzajem płynu a ważniejsze że by pisało że do wszystkich rodzajów chłodnic :wink:
a najlepiej to by było płyn wymienić a nie dolewać bo pewnie jeszcze nigdy nie był wymieniany ;) (a powinno się to robić minimum raz na 3-4 lata) przy okazji poszukać gdzie ucieka :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Motoryzacyjne Słowo Roku 2019