Po odpaleniu nie trzyma obrotów i gaśnie

16 Gru 2016, 09:54

Witam posiadam Golfa 4 z silnikiem 1.4 16V problem jaki się stał to po odpaleniu silnika spadają obroty i auto gaśnie po ponownej próbie dzieje się to samo. Dodam że dzieje się to tylko na zimnym silniku . Gdy go potrzymam na gazie to auto chodzi i gdy się rozgrzeje nie ma już tego problemu . Powiedzcie co może być przyczyną auto pali od kopa i nigdy nie miałem z nim tego problemu >
FarCray
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: golf 4
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

16 Gru 2016, 12:43

FarCray napisał(a):Gdy go potrzymam na gazie to auto chodzi i gdy się rozgrzeje nie ma już tego problemu
A jak odpalasz ciepły silnik to jest ok, tak?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

16 Gru 2016, 15:08

Tak wtedy jest wszystko ok co może być przyczyną ??
FarCray
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: golf 4
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

16 Gru 2016, 17:37

Wygląda to tak jak byś miał problem ze ssaniem które nie działa. Może być to wina np. czujnika cieczy chłodzącej. Czy sprawdzałeś może błędy w komputerze, pokazuje jakieś?

W jakim stanie masz kable WN i świece?
Czy jak samochód jest ciepły to silnik równo pracuje i bez problemów wchodzi na obroty?
Rozumiem że jak jest zimny to zapala bez problemu tylko od razu gaśnie jak mu nie dodasz gazu, tak?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

17 Gru 2016, 11:58

Ze ssaniem ?? jak to sprawdzić i gdzie znajduje się ten czujnik ?? kable i świece jak w najlepszym porządku. Tak samochód jak się nagrzeje pracuje równo z obrotami też nie ma problemów tylko mam takie wrażenie że ciężko się zbiera wcześniej tak nie było czy nie jest to wina sondy labda a może przepustnica ?? na zimnym auto zapala bez problemu tylko spadają obroty i trzeba go wspomagać gazem
FarCray
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: golf 4
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

20 Gru 2016, 22:49

FarCray napisał(a):Ze ssaniem ?? jak to sprawdzić i gdzie znajduje się ten czujnik
Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić jakie wartości podaje czujnik cieczy chłodzącej do sterownika. Bez kompa to trochę takie szukanie w ciemno i możesz wymienić coś czego nie potrzeba ruszać :) Inaczej by było jak by komputer nie pokazał błędów i nie udało by się sprawdzić parametrów pracy czujników i silnika.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Audi e-tron GT concept - elektryczny samochód koncepcyjny
    Audi e-tron Trzecie. W Los Angeles, światowej stolicy filmu, na odbywającej się tam wystawie motoryzacyjnej cztery pierścienie przedstawiają nową gwiazdę. Zobaczyć tu można przygotowane specjalnie na to wydarzenie auto koncepcyjne ...

21 Gru 2016, 11:54

Ok dziś to zrobię i podłącze go do komputera > Mam jeszcze jedną prośbę gdzie znajduje się w golfie 4 1.4 16v ten czujnik cieczy ???
FarCray
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: golf 4
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

21 Gru 2016, 12:10

FarCray napisał(a):gdzie znajduje się w golfie 4 1.4 16v ten czujnik cieczy ???
Powinien być chyba gdzieś w okolicach termostatu. U ciebie powinien być czujnik taki zielony z numerem 059 919 501A (sprawdź tylko jeszcze czy to na pewno ten).
Tu masz obrazek z miejscem montażu czujnika.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

21 Gru 2016, 12:29

Dobrze będę zaraz zerkał gdzie on dokładnie jest . Słuchaj a jak go wypnę to czy auto będzie normalnie utrzymywać obroty ?? czy jest jakaś opcja by sprawdzić czy oby na pewno on jest sprawny ?? nie poleci płyn ??
FarCray
Nowicjusz
 
Posty: 18
Auto: golf 4
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

21 Gru 2016, 12:44

FarCray napisał(a):czy jest jakaś opcja by sprawdzić czy oby na pewno on jest sprawny ?
Można sprawdzić miernikiem podpinając się do instalacji jaką oporność ma czujnik. Tu trzeba by było poszukać informacji jaka ona powinna być w przypadku tego czujnika.

FarCray napisał(a):nie poleci płyn ??
Na pewno poleci. Nawet około 0,5L. Dlatego jego wypięcie proponuję zrobić już w ostateczności jak byś miał podmienić na inny. Wtedy trzeba to szybko zrobić :)
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999