Po stłuczce...?

07 Paź 2008, 15:22

Witam. jestem młodym kierowcą i jeszcze nie mam doswiadczenia. pytanie jest takie. co zrobic podczas stłuczki czyli od pocz. do końca. czy trzeba wzywac policje czy nie?? :roll: co trzeba napisać w oswiadczeniu, czy sa jakies druki w internecie itp
reasumując: jak zachowac sie podczas stłuczki- nie wypadku bo wtedy wiadomo ze trzeba wezwać miski. dzieki :wink:
koncio123
Nowicjusz
Awatar użytkownika

07 Paź 2008, 16:57

Jeżeli już się przydarzy jakaś stłuczka o małych szkodach to moim zdaniem lepiej jest się dogadać spisać uszkodzenia na kartce podpisać się i już ewentualnie zrobić zdjęcia telefonem czy czymś z aparatem najlepiej tak żeby było widać tablice rejestracyjne bo tak to tylko koszt naprawy wchodzi w grę a jeśli przyjadą miski to wiadomo mandat i punkty jeszcze dochodzą oczywiście jeżeli stwierdzą Twoja winę. Z drugiej strony zależy na kogo trafisz bo są i tacy co za małą ryskę będą chcieli wzywać policje i będą się tłumaczyć ze lepiej mieć spisany protokół przez policje bo wtedy inaczej w ubezpieczalni na to patrzą. No i jeżeli obaj uczestnicy będą się upierać że to nie ich wina to już nie ma wyjścia tylko policja.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

07 Paź 2008, 18:08

no tak a jezeli ewidentnie nie bedzie moja wina- np koleś wpiep... mi sie w tyłek to wystarczy ze spisz to zdarzenie?? ale co tam ma byc dokładnie uwzglednione?? czy są jakie druczki do wypełnienia zeby o niczym nie zapomniec?? czy jezeli to nie bedzie moja wina też moge dostac mandat?? dzieki i pozdrawiam!!! :wink:
koncio123
Nowicjusz
Awatar użytkownika

07 Paź 2008, 19:16

Jak nie będzie Twoja wina tylko jego, to on ponosi karę, a Ty nie.