[6 000 zł] Podkarpacie, 500 km/tyg, tani w eksploatacji

13 Kwi 2017, 17:29

Dzień dobry!

Po dziesięciu dniach poszukiwań i badania sprawy muszę uznać swą porażkę i zwrócić się do szanownych forumowiczów o pomoc.

Szukam taniego w eksploatacji i w miarę bezawaryjnego auta którego koszt zakupu zamknie się w 6 000 zł a koszt jazdy nie przekroczył 25 zł/100 km.
Nie liczę na limuzynę ani na samochód który pojeździ następne 10 lat.

Nie mam żadnych preferencji co do marki (ale Matiz i maluch odpadają :) ).

Wykorzystanie:
około 500 km tygodniowo przez 3 mce (w tym 80% autostrada, czyli 5 razy w tygodniu po 100), potem jakieś 120 km/tyg (kręcenie po wioskach i miasteczkach, j/w)

Jestem zielony w temacie i nawet przewertowanie licznych forów tego nie zmieniło :/

Stąd proszę o propozycję co kupić - i jeśli można -na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach.

Obszar poszukiwań: Rzeszów-Dębica + 50km

Przypominam, że oprócz znanych portali na Podkarpaciu istnieje coś takiego jak rzeszowiak - tam jest masa ogłoszeń, ale sam nie wiem, na co patrzeć.
Ostatnio edytowany przez therillion, 13 Kwi 2017, 19:19, edytowano w sumie 1 raz
therillion
Nowicjusz

Prawo jazdy: 11 06 2007
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Seat Ibiza ST
Silnik: 1.2
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

13 Kwi 2017, 17:39

Odpowiedz tylko jeszcze na pytanie ,jakie to ma być gabarytowo auto (jaki rozmiar) i do jakiej pojemności silnika cię interesuje.
Warto byłoby gdybyś napisał czy ma znaczenie ,czy na autostradzie da się tym jeździć...
No bo wiesz...można polecić TICO. :naughty:
Ja ze swojej strony w kasie jaka chcesz przeznaczyć na auto ,szukałbym Astry II (G) z prostą benzyną i może z lpg z silnikiem 1,6- 75 KM.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback

13 Kwi 2017, 17:58