Polećcie mi jakieś dobre auto do około 4 tysięcy

23 Lut 2010, 22:58

W tym tygodniu zaczyna kurs na prawo jazdy (ciekawe za którym razem zdam egzaminy xD).
I potrzeba mi będzie samochodu. Nie znam się na tym kompletnie. Powiem wam co bym od auta wymagał a wy (proszę) coś mi zaproponujecie.
1. Dość wygodne do codziennych dojazdów do szkoły (w obie strony 10km)
2. Dość wygodne do jazdy w dalsze trasy 100km (raz w miesiącu) i 500km (raz w roku)
3. tanie w eksploatacji
4. Dość spore ale nie za wielkie (bo ma być tanie) - 4-osobowe.
5. W dobrym stanie, rzadko wymagające interwencji mechanika
6. Najlepiej bezwypadkowe, niekręcone, polskie (nie ANGIELSKIE).
Cieszyłbym się gdyby było to z okolic Starachowic (Kielce, Radom, Ostrowiec Świętokrzyski, Skarżysko Kamienna itp.
Cena razem z ubezpieczeniem i wszystkim co tam będzie potrzebne aby nim jeździć (nie licząc prawa jazdy) nie powinna przekraczać 4 tysięcy złotych.
baciany
Nowicjusz

Miejscowość: Starachowice

23 Lut 2010, 23:18