REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie wiem czy na samochodzie uda się to zrobić bo musisz zdjąć całe koło pasowe ze sprzęgiełkiem.mariuszaerox napisał(a):Zrobie to samemu czy nie bardzo ?
Wtyczka jest z tyłu między sprężarką a kołem pasowym więc możesz jej nie widzieć.mariuszaerox napisał(a):Tylko jak ono działa jak ani jeden przewód z prądem tam nie idzie ?
Teraz jeszcze poszukałem i widzę że masz prawdopodobnie sprężarkę o z jednym z tych kodów PXE16/PXE14/6SEU14, a one mają sprzęgiełko mechaniczne i nie ma wtedy żadnej wtyczki.mariuszaerox napisał(a):Mowi ze w tych nowych passatach i wgl to norma z tym sprzegielkiem, ale wtyczki zadnej dalej nie widze tam
No i okmariuszaerox napisał(a):Już zrobione, jednak sprzęgiełko, mechaniczne jest i obrobiło freza.
Sprzęgiełko montowane jest na zewnątrz sprężarki więc raczej nie powinno tam być oleju.mariuszaerox napisał(a):czy troche oleju w wezach do IC to normalne ?
Śladowe ilości oleju tz. nie takie żeby ciekło tylko lekko mokry/wilgotny przewód od oleju od intelcoolera to nic strasznego. Gorzej jak już ten olej zaczyna się przedostawać w większych ilościach wtedy trzeba przyjrzeć się turbinie zanim będzie za późno.mariuszaerox napisał(a):Miałem na myśli olej silnikowy w wężach do intercoolera Bo musiałem ściągnąć tego węża żeby wyszedł kompresor