Polonez 1,6gli nie pali na benzynie

28 Maj 2009, 13:55

witam mam problem z moim polonezem
mianowicie nie chce palic na benzynie ani wogole chodzic chyba ze na jakis czas odepne minus od akumulatora to wtedy dziala kilka minut. na gazie chodzi bez problemu. wymienilem wtrysk i kable zaplonowe i nadal sie powtarza problem. prosze o pomoc;(
kilerek881
Nowicjusz
 
Posty: 9
  • 28 Maj 2009, 15:09

    To jest na wtrysku czy na gazniku?
    W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    28 Maj 2009, 18:59

    Gli - monowtrysk (jednopunktowy) mjalem takie cacko kiedys rownierz zagazowane .Tyle tylko ze moj chodzil na benz igaz jak( zloto )palilem go na benzynie i po paru chwilach 5min przelanczalem na gaz winnym razie podobno wtryski sie zatykaja czy cos takiego .

    [ Dodano: Czw Maj 28, 2009 19:03 ]
    Mialbym tylko jedna mala sugestie sprawdzenie pompy paliwa czy podaje odpowiednie cisnienie bycmoze ze jest zbyt male i silnik poprostu gasie z powodu braku paliwa w ukladzie a pompa niedaje go w odpowiedniej ilosci.Jak pamietam poldek ma dosc wysokie cisnienie w ukladzie.Powodzenia.
    dalton ,nie mylic z daltonizmem:)
    dalton
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 85
    Miejscowość: Wodzislaw Śl
    Auto: Audi a4
    Silnik: 2.0 bp+ lpg 131 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna

    29 Maj 2009, 07:19

    wtryski były wymieniane a pompka podaje dobrze

    gdy odepne na jakis czas minus od akumulatora to kilke minut chodzi na benzynie a problem pozniej znow powraca
    kilerek881
    Nowicjusz
     
    Posty: 9

    29 Maj 2009, 07:41

    Czy po przekręceniu stacyjki słychać jak pompka się na kilka sekund uruchamia?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    29 Maj 2009, 10:18

    słychac bardzo wyraznie
    kilerek881
    Nowicjusz
     
    Posty: 9
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
      Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...

    29 Maj 2009, 13:38

    No to trzeba by sprawdzić,czy po uruchomieniu silnika pompka pracuje cały czas - trzeba by trzymać rękę na przekaźniku i czekać do momentu zgaszenia się silnika - czy puszcza przekaźnik,czy szukaćgdzieś indziej.Można też zmierzyć ciśnienie paliwa.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    31 Maj 2009, 18:42

    to ze pompke slychac to nic nie znaczy musi dawac odpowiednie cisnienie inaczej z tego nic nie bedzie minimom 1,5 atmosfery
    grzegorzszcz
    Nowicjusz
     
    Posty: 14

    31 Maj 2009, 18:59

    To prawda w ukladach wtryskowych cisnienie z jakim podaje pompa paliwa jest wazne. Sprawdz cisnienie paliwa.
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Miejscowość: Koszalin

    31 Maj 2009, 20:24

    byc moze okaze sie ze filtr paliwa byl zapomniany a to wazne

    [ Dodano: Nie Maj 31, 2009 20:26 ]
    ponad to w ukladzie jest jeszcze czujnik cisnienia paliwa ,czasami lubi zrobic psikusa
    dalton ,nie mylic z daltonizmem:)
    dalton
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 85
    Miejscowość: Wodzislaw Śl
    Auto: Audi a4
    Silnik: 2.0 bp+ lpg 131 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna

    04 Gru 2013, 21:01

    Mam ten sam problem, czy przez tych kilka lat udało Ci się go rozwiązać, jak odłączę aku to komp. się resetuje do wartości fabrycznych i odpala, a po jakimś czasie zmieniają się w nim parametry i prawie nie otwiera przepustnicy, za to na gazie pali równo
    Tedy
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Prawo jazdy: 01 04 1978
    Auto: Polonez caro 1.6 Gli

    05 Gru 2013, 19:11

    A próbowaliście odczytać błędy??? Wydaję mi się że w Polonezie można to zrobić za pomocą diody...

    Pozdrawiam :).
    Vermin
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1670
    Zdjęcia: 4
    Prawo jazdy: 06 01 1992
    Auto: Ściera
    Silnik: 2.0 DOHC EFI
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1993

    05 Gru 2013, 20:45

    to jest silnik boscha diodą się nie da, ale brałem na komputer diagnostyczny, jak jeżdżę na gazie to zmienia mu parametry i je zapamiętuje, po resecie pali dobrze na benzynie, jeździłem tak z tydzień i ok, jak przełączyłem na gaz to po jakimś czasie nie odpalał już z benzyny, diagnosta zaproponował mi wyłącznik do kompa w aucie, żebym nie musiał odłączać klemy, ale to nie oto przecież chodzi
    Tedy
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Prawo jazdy: 01 04 1978
    Auto: Polonez caro 1.6 Gli

    05 Gru 2013, 22:19

    Ten bosch wymagał stosowanie emulacji sondy przy pracy na gazie. Trzeba koniecznie ustawić zwarcie na masę. Każdy inny przypadek spowoduje to co Ci teraz się robi.
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4833
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    05 Gru 2013, 23:37

    Bonifacy jak możesz to rozwiń to zdanie: "Trzeba koniecznie ustawić zwarcie na masę."
    Tedy
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Prawo jazdy: 01 04 1978
    Auto: Polonez caro 1.6 Gli