VW T5 2.5tdi

05 Sty 2010, 03:20

Witam wszystkich.Jestem nowym użytkownikiem forum,i potrzebuje pomocy przy ustawieniu pompo wtryskiwaczy w VW Transporter T5 2.5tdi 130kony AXD.Samym wtryskiem można obracać w prawo i lewo,w jakim miejscu on powinien być ustawiony,czy to się ustawia odpowiednim kluczem,czy jest coś takiego.drugi mój problem jest ustawienie pompo wtryskiwacza.Na wałku są śruby regulacyjne(Z góry)taki sam system jak na zawory,Ile powiną być to wkręcone i co jest potrzebne żeby to ustawić.Do porad było wielu,jeden mówi ze to ma być tak,pompo wtryskiwacz otwarty i wkręcić śrubę do końca i popuścić o 360stopni.A inni mówią tak ze tak samo tylko o 180stopni.Może to jest żle kto ma rację to sam nie wiem.Proszę o pomoc jak ktoś wie na ten temat więcej :roll:
Slavic
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Majdan Sopocki
Auto: vw t5 2.5tdi130KM
  • 05 Sty 2010, 14:11

    Zadzwoń a ci powiem 506 145 658 Emil.
    :grin:

    [ Dodano: Wto Sty 05, 2010 20:43 ]
    Orginalnie jest kołek ustalający ale moge podać z cztero cylindrowca.
    Zmierz odstęp od zewnętrznej krawędzi głowicy.
    Pierwszy cylinder jest przy wtyczce
    1 64 mm
    2 152
    3 243
    4 331
    Ale raczej ustaw je prostopadle do krawędzi bo te wymiary są z 1.9
    Emil31
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Miejscowość: Olsztyn

    14 Sty 2010, 23:56

    Witam mam takie małe dwa problemy.Przy odpalaniu silnika nie pali od razu na wszystkie gary,obroty falują tak przez 5sekund i potem jest ok.A przy gaszeniu silnika jest takie bum i stoi,nie jest to takie płynę jak powinno być.Może chodzi o to koło pośrednie.Mimośród może trzeba obrućic w przeciwną stronę zegara dynamometrem,co myślisz o tym Emil pozdrawia Sławek
    Slavic
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Majdan Sopocki
    Auto: vw t5 2.5tdi130KM

    16 Sty 2010, 08:02

    wiekszosc silników vw diesle tak własnie zawali przy gaszeniu.(koło dwumasowe) Szczególnie nazekaja na to własciciele volvo 2.5tdi ten sam silnik.

    jesli w lato tego nie było(drgawek przy zapalaniu)a teraz sa to swiece zarowe(moga dochodzic problemy z rozruchem i kopcenie na biało )
    Kiler_kg
    Nowicjusz
     
    Posty: 43
    Miejscowość: Kołobrzeg

    02 Mar 2010, 12:16

    Witam !
    Mam podobny problem jak 'slawic' tylko z rozruchem rano tez podczas uruchomienia jest nie rowna praca silnika przez okolo 5 sek wtym czasie faluja obroty i dymi serwis wszystko sprawdzil i nic nie stwierdzil auto ma 22000km a dzieje sie to tylko w chlodne dni tj zima
    byly sprawdzane czujniki swiece cisnienie paliwa czy czasem paliwo nie wraca do zbiornika
    nawet wymienili z innego samochodu pompowtryski na probe i dalej to samo bylem przy tym i wiem ze je wymienili a moje wsadzili do innego ich auta w ich vw na moich pompkach dziala bez zadnych problemow teraz mam pytanie czy ktos sie z czyms takim spotkal i czy udalo sie to naprawic to prosze o kontakt
    wielkie podziekowania dla Emila
    robokop
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: Slaskie

    02 Mar 2010, 13:48

    Witam Ja bym postawił na świece,miałem tak samo 4były spalone i tylko jedna grzała,sprawdz je na krótko z aku cieniutkim kabelkiem,powodzenia poz Sławek
    Slavic
    Nowicjusz
     
    Posty: 14
    Miejscowość: Majdan Sopocki
    Auto: vw t5 2.5tdi130KM

    25 Lis 2013, 21:57

    : Do ustawiania kąta wtryskiwaczy jest potrzebny specjalny przyrząd nr.0 986 612 960. Transporter T5 2.5 TDI.
    Emil31
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Miejscowość: Olsztyn