Polonez atu plus 1,6 gli problem z silnikiem

02 Gru 2009, 18:18

witam mam problem z silnikiem a dokładnie,po odpaleniu silnika pracuje normalnie lecz po kilku min gasnie ,i jest tak za kazdym razem jak odpalam , bez róznicy czy jest zimny czy ciepły a gasnie 2-3 razy i pózniej pracuje normalnie. I nie mam pojecia co tojest
waldekkiepski11
Nowicjusz
 
Posty: 23
Miejscowość: białystok
  • 02 Gru 2009, 19:43

    Gasnie podczas jazdy czy na postoju?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    02 Gru 2009, 19:47

    tak i tak gasnie
    waldekkiepski11
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: białystok

    02 Gru 2009, 19:51

    A jak zgaśnie,to można go od razu uruchomić,czy trzeba poczekać?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    02 Gru 2009, 19:52

    tak odpala bez problemu
    waldekkiepski11
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: białystok

    02 Gru 2009, 19:58

    A jaki masz tam wtrysk - jednopunkt Abimexu,Boscha czy wielopunkt?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    02 Gru 2009, 20:00

    tak jednopunkt boscha auto jest zagazowane i na benzynie i na gazie jest tak samo
    waldekkiepski11
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: białystok

    02 Gru 2009, 20:04

    No to jak jest Bosch,to jest problem,bo nie dasz rady sam sprawdzić kodów błędów.
    Przyczyną może być czujnik położenia wału korbowego,cewka zapłonowa.Najlepiej by było podłączyć się pod komputer i jadąc obserwować wszystkie wskazania i zaobserwować,na czym brakuje sygnału lub napięcia w momencie jak silnik gaśnie.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    02 Gru 2009, 20:07

    a ile moze kosztowac takie badanie ?
    waldekkiepski11
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: białystok

    02 Gru 2009, 20:10

    To zalezy od mechanika.Podłączenie się pod komputer oscyluje w granicach 50-70 zł.Podjedz do mechanika i zapytaj go.Przy okazji powiedz mu o co ci chodzi.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    02 Gru 2009, 20:13

    ok sprawdze to a tak przy okazji to jeden mechanik powiedziałze to uszczelka pod głowica i chciał 500 zł za robote. wielkie dzieki pozdrawiam :grin:
    waldekkiepski11
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: białystok

    02 Gru 2009, 20:16

    Jeżeli byłaby to uszczelka,to ubywałoby ci płynu chłodzącego silnik ze zbiorniczka i pojawiałby on się albo w oleju silnikowym(olej nabierałby koloru kawy z mlekiem) albo auto by ci kopciło na biało nawet na rozgrzanym silniku i miałbyś problemy z uruchomieniem silnika.Ewentualnie w zbiorniczku byłoby czuć spalinami i widać by było gazowanie cieczy chłodzącej.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    02 Gru 2009, 20:20

    no płyn ubywał ale wymieniłem pompe wodną bo kapało z niej i jest ok płynu nie dolewam i pali bez problemu
    waldekkiepski11
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: białystok

    02 Gru 2009, 20:23

    No to na 100% nie jest to uszczelka pod głowicą.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    03 Gru 2009, 01:26

    Witam na pewno to nie jest uszczelka ,tak jak karson ci napisał musisz podpiąć się pod komputer.pozdrowienia.
    skoczek
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Miejscowość: Borgarnes.is