Meganka w 1.6 110 koni jest jednym z lepszych silników na rynku pod LPG. Co do Volvo to przy 2.4 również nie ma większych problemów, tyle że instalacja jest droższa bo to 5 cylindrowiec.
W Focusie typowo pod gaz nie nadaje się chyba żaden silnik, są użytkownicy którzy używają i nie narzekają wielce ale na pewno trzeba regulować zawory co te 30-40 tys. Tyle że przy Twoich przebiegach to LPG jest chyba zbędne.
I jakie koszty związane z Laguną? Da się to w miarę tanio utrzymać? Chyba pogłoski o królowej lawet już minęły, co? A jeśli pod uwagę brać jeszcze Focusa, Leona czy Golfika? Chyba ta Laguna taka najfajniejsza
Laguna 3 jest jednym z lepszych aut klasy średniej na rynku. Duży przeskok pod względem bezawaryjności w porównaniu do 2. Z droższych spraw to turbo i dwumasa jeśli przyjdzie robić. Pierwsze koszt pewnie koło tysiaka, drugie koło dwóch tysięcy. Tyle że jeśli chodzi o jakość wnętrza to tutaj wielkiej poprawy nie ma, może skrzypieć, jakościowo od Mondeo raczej się nie różni.
Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
plman napisał(a):a z tych nieskrzypiących zostaje coś poza tymi niemieckimi?
A to Golf/Leon nie skrzypie? Do tego nie masz godnej polecenia jednostki.
Z Laguną jest taki problem, że nie ma ich za dużo u nas.
Wgl robisz 6 kkm rocznie to po co Ci LPG? Ja robię 10 kkm i nawet mi to przez myśl nie przeszło. Przecież to głupota i tylko potencjalne koszty i problemy.
plman napisał(a):A taki Seat Leon? Co o nim myślicie?
Auto super dla kogoś kto lubi frajde z jazdy, ale komfortu tu nie uswiadczysz bo taka FR czy Cupra to usportowione auta, poza tym wykonczenie wnetrza to tez nie jest premium a raczej tego oczekujesz
A coś z Alfy może? Trzymałbym tego Citroena, ale tak jak mówię, wsiadam tam już tak jakby za karę i przede wszystkim w zimę nie chcę słyszeć już tego klekotania, oddać póki nie zdaje znać o sobie dpf
Z Alfą jest tak samo jak z VAG-ami w całej palecie jeden przyzwoity silnik i to ten najsłabszy 1.8 140 konny od Opla. Również nie wiem po co Ci te LPG i po jakim czasie się zwróci. Ja robię rocznie koło 15 tys i mi się to średnio kalkuluję, instalacja by się zwróciła u mnie po jakimś 1,5 roku.
Cały czas myślałem, że to zagazuję, ale nie na stówę, bo właśnie nie wiedziałem kiedy i jak się to zwróci ... Ewentualnie co zostaje z tych nieskrzypiących, niekoniecznie do gazu, przyzwoicie wyglądających i najmniej awaryjnych? Jeśli już to nie mocno dających po kieszeni ...
Czemu uwziąłeś się aż tak na to skrzypienie ?. Kupujesz używany samochód, jeśli ktoś coś kiedyś grzebał bo robił np. podświetlenie, nawiewy, klimatyzację to nawet w Porsche może skrzypieć. Moja meganka również skrzypi, szczególnie uszczelki i wkurza mnie to ale da się z tym żyć, lepiej żeby auto było niezawodne niż super wyciszone.
Dobra, to już na to skrzypienie można przymknąć oko, wtedy ewentualnie co, żeby to służyło i cieszyło? Swojego Golfa 4 jak szanowałem to wziąłem jeszcze więcej jak chciałem, także będę dbał i chcę też jeździć i nie strzelićsobie w kolano, jedna z francuza we francuza nie za bardzo bym chciał
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.