Pomóżcie mi znaleźć następcę seicento do 15 tys.

30 Lis 2017, 23:54

Ja tym autem z 2 razy jechałem to wiesz ocena moja może być nieobiektywna, ale nie podoba mi się ten silnik.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Gru 2017, 00:22

W sumie jeśli skoda to superb chodzi mi po głowie :) jakieś opinie o tym aucie?
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Gru 2017, 09:36

W sumie identyko, co Passat B5. Ma Twoim miejscu poszedłbym w Octavię I RS jak już mówimy o Skodach.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Gru 2017, 11:13

dzida napisał(a):W sumie identyko, co Passat B5. Ma Twoim miejscu poszedłbym w Octavię I RS jak już mówimy o Skodach.

Oj RS to już jest moc :naughty: Ale no ciężko dostać u mnie w okolicy niestety :/ A kilka superbów widziałem i słyszałem opinie, że ponoć bardzo komfortowy jest :wink: Dlatego zastanawiam się, czy nie warto by było takiego auta kupić. Ale no za octavią RS się rozejrzę, może akurat trafię jakąś konkretną fajną sztukę :ok: Taką już bym zapewne nie jednego wieśniaczka w Ałdi bądź BMW zadziwił :P
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Gru 2017, 11:34

Tylko w przypadku RS posprawdzaj sobie ceny podzespołów, nie wiem czy tam szły stockowe, czy jakieś lepsze (tarcze, amortyzatory) bo możesz się zdziwić.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Sty 2018, 22:34

Siemka ekipo :D
Mam kolejne pytanie, wpadło mi w oko audi a3 8P Sportback z silnikiem 1.9 TDI niestety PD 105 koni warto się takowym zainteresować? :) Do tak plus minus 18-20 tysi?
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Akcja znicz 2017 i systemy bezpieczeństwa na drogach
    Na przełomie października i listopada, z powodu uroczystości Wszystkich Świętych, tradycyjnie już zwiększy się ilość samochodów na naszych drogach. Niestety, pomimo systematycznej poprawy bezpieczeństwa, Polska nadal ...
    BMW M1 Hommage 2008
    Koncept zbudowany w celu uczczenia dwóch protoplastów: BMW M1 (1978) oraz BMW Turbo (1972). BMW M1 Hommage potwierdza zatem przywiązanie marki do historii i demonstruje sposób, w jaki dziedzictwo BMW ...

24 Sty 2018, 22:40

Jeśli Twoje użytkowanie auta się nie zmieniło, to nie, nie ma wytłumaczenia dla awaryjnego diesla i to jeszcze muła. :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Sty 2018, 22:46

galakty napisał(a):Jeśli Twoje użytkowanie auta się nie zmieniło, to nie, nie ma wytłumaczenia dla awaryjnego diesla i to jeszcze muła.

Lekko zmieni się użytkowanie być może, prawdopodobnie będę chciał startować za jakiś rok, półtora w rajdach KJS to być może będę ciągnąć nim lawetę z sejkiem, ale to się zobaczy jeszcze.
Serio 1.9 jest tak mocno awaryjny? :(
Apropo mocy to i tak nie potrzeba mi jakiegoś tam demona te 105 koni starczy a zawsze jeszcze czips może dojść :)
I nie pamiętam czy pytałem, Fiat Bravo 1,4 Tjet 120 koni będzie lepszy bądź ten diesel 1.6?
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Sty 2018, 22:51

Zobacz sobie ile kosztują wtryski do PD... Ja rozumiem, że diesel niemiecki korci, ale na litość, jak ryzykować to niech to jakoś jedzie i ma te 130 koni chociaż.

To NIE jest stary 1.9 TDI. Dla przykładu model BXE potrafił wybić dziurę w bloku silnika dzięki obróceniu panewek!!! Dziura jak pięść.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Sty 2018, 22:54

galakty napisał(a):To NIE jest stary 1.9 TDI. Dla przykładu model BXE potrafił wybić dziurę w bloku silnika dzięki obróceniu panewek!!! Dziura jak pięść.

Nie to, że niemiecki diesel kusi, tylko wygląd tej audiczki jest super :wink: 1.9 wiem, że unikać BXE bo to miało swoje problemy, ale znów 1,6 nie dla mnie bo to muł dopiero.
Ponawiam jeszcze to Bravo warto 1.4 120 koni albo ten mocniejszy, bądź 1.6 Multijet 120 koni?
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Sty 2018, 22:58

Krzychu napisał(a):znów 1,6 nie dla mnie bo to muł dopiero


Nie żeby coś, ale jakieś wielkiej różnicy między nimi nie ma. Oczywiście, w elastyczności korzystniej wypada ten diesel, ale nie na tyle by to przeważało nad jego sensem. Kupić 1.6, wpakować LPG i korzystać z dobrego silnika i niskich kosztów. To ma sens. PD nie ma żadnego. No chyba że sekunda różnicy w przyspieszeniu od 60 do 100 jest dla Ciebie zbawieniem...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Sty 2018, 23:01

galakty napisał(a):Kupić 1.6, wpakować LPG i korzystać z dobrego silnika i niskich kosztów.

Chcę jakoś unikać LPG w słabych silnikach, a ten skubany mimo iż ideał do LPG to jakoś mnie nie przekonuje, bo go zmuli to na maksa. W sumie apropos awaryjnych diesli kolega ma 2,0 mazdy diesla 121 koni i nie narzeka wcale mu się nie psuje a ma 300 tysi przelotu, więc nie wiem, czy to dramatyzowanie ludzi, czy po prostu jego szczęście :wink:
Ogólnie jak już mam pakować w auto z 20 tysięcy to chcę coś fajnego, ciekawego co posłuży mi jakiś czas a i da lekki uśmiech przed każdym wsiadaniem do niego :happy:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Sty 2018, 23:07

LPG w 2018 roku nie muli silnika! To bzdura i mit wyciągnięty z czasów Golfów 2 i mieszalnikowych instalacji. Dzisiaj dobra sekwencja i gazownik i nic nie tracisz.

Słuchaj, jak kolega wyskoczy z 5 piętra i przeżyje, to znaczy, że to spoko rozrywka? Dla mnie nie bardzo. Sam mam Megane, francuza (jak tak można?) i tylnej belki nie remontowałem, co nie znaczy, że się nie psuje :>

Ostatecznie zrobisz jak zechcesz oczywiście, ale moim skromnym zdaniem diesel nie ma sensu, a tym bardziej PD. Jak już to albo na pompie, albo na CR.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

24 Sty 2018, 23:28

galakty napisał(a):Ostatecznie zrobisz jak zechcesz oczywiście, ale moim skromnym zdaniem diesel nie ma sensu, a tym bardziej PD. Jak już to albo na pompie, albo na CR.

Czekam na tą decyzję jeszcze kolegi, czy będą sprzedawać leona 1,9 110 koni (stary dobry na pompie), albo myślę o Bravo on ma na CR silniki albo Tjet :D
galakty napisał(a):LPG w 2018 roku nie muli silnika! To bzdura i mit wyciągnięty z czasów Golfów 2 i mieszalnikowych instalacji. Dzisiaj dobra sekwencja i gazownik i nic nie tracisz.

No w sumie może i tak być, mam stary gaz w seju to pewnie dlatego go muli nie raz :mrgreen: Jakbym najnowszą instalkę założył to będzie może fajnie, ale on sam z siebie jest słaby, ale no wystarczy może, czyli lepiej poszukam 1.6 :wink:
galakty napisał(a): Sam mam Megane, francuza (jak tak można?) i

Akurat sam lubię francuskie auta, myślałem o megane III lub Laguna III ale budżet za mały na nie :wink: Stereotypami się nie kieruję, bo lepszy zadbana włoszka czy francuska niż jakaś zajechana niemka :wink:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

25 Sty 2018, 01:40

Z TDI w 8p jeszcze ew hybryda 2.0 i 1.9 czyli 2.0 TDI 8v, kod BMM (choć i tak lubią trzepnąć panewki)

Francuskie auta mają strasznie gumowe skrzynie biegów :( (w Renault często zamiast 1 wrzucałem 3, a w Peugeocie/Citroenie jakbyś kijem w wiadrze z kupą mieszał). No ale ja jestem skrzywiony Fordem, więc tego...
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004