Pytanie nt pomocy w znalezieniu i sprawdzeniu samochodu.

03 Maj 2018, 18:02

Cześć
Wiem że prawdopodobnie to zły dział na taki temat lecz nie wiedziałem gdzie indziej zamieścić.

Otóż sam za bardzo nie znam się na samochodach a przymierzając się do kupna samochodu chciałbym wiadomo jak KAŻDY wybrać coś najlepszego.

Moje pytanie czy są firmy zajmujące się poszukiwaniem odpowiedniego egzemplarza danego modelu oraz sprawdzeniem go na moje zlecenie?
Wiem że są firmy które sprawdzają egzemplarz który wskaże ale czy jest opcja aby firma sama znalazła najlepszy egzemplarz oczywiście według tego co chciałbym mieć?
Jeśli tak to ile kosztuje orientacyjnie taka usługa?
ZetKet
Nowicjusz

Auto: xyz

03 Maj 2018, 18:14

Są osoby, które mogą sprowadzić Tobie auto na zamówienie.
Są osoby, które możesz "wynająć" i sprawdzą Tobie auto od A do Z, ok. 200zł to kosztuje.

Z tym, że w przypadku osoby, która ma Tobie to auto sprowadzić i sprawdzić zalecałbym szczególną ostrożność, bo w tym przypadku najważniejsza jest renoma takiej osoby / firmy. Niestety zdarzały się przypadki oszustw, bo tutaj jednak połączone jest sprawdzenie auta z jego sprowadzeniem, a jak ktoś chce Cię oszukać to nie będzie sam sobie strzelał w kolano poprzez ukazywanie wad auta, które dla Ciebie sprowadził (a jak kupi coś gorszego - tańszego, to więcej zarobi).

Wysłałem Tobie pw.
tomekdk

03 Maj 2018, 18:37

Tzn to niekoniecznie musi być sprowadzony samochód, równie dobrze może być i z kraju.

Chodzi mi o firme, której opiszę co bym chciał a oni zajmą się wyszukaniem takiego egzemplarza i sprawdzeniem go.
To że są firmy, które sprawdzą samochód, który im zlece to wiem ale w ten sposób to moge fortune wydać, ogłoszeń jest multum przecież.
ZetKet
Nowicjusz

03 Maj 2018, 19:26