Poszukiwania antyradaru na polskie drogi

04 Mar 2011, 21:32

Witajcie przeglądam od jakiegoś czasu forum i aukcje internetowe w poszukiwaniu antyradaru, nie chciałbym wydać za dużo kasy. W wielu postach był poruszany ten temat, ale nie udało mi się znaleźć konkretnych odpowiedzi. Czy moglibyście mi wyjaśnić, ponieważ jestem laikiem w tej kwestii:

jaka jest praktyczna równica między antyradarami rozdzielnymi, a nierozdzielnymi?
czy policja może je wykryć?
czy faktycznie wykrywają urządzenia pomiarowe stosowane w Polsce jak to wielu sprzedawców pisze?

znalazłem kilka ofert

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł] - najtńszy

Jeżeli ktoś zna się na takim sprzęcie, proszę o opinie który wybrać czy macie takie urządzenia etc.

będę wdzięczny za pomoc
arek45
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

05 Mar 2011, 17:04

Trochę się interesowałem tym tematem,gdzieś mam materiały na ten temat.Moje konkluzje po przeczytaniu ,te wszystkie antyradary o kant d... rozbić!Szkoda kasy :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

05 Mar 2011, 22:03

Ja co prawda słyszałem niepochlebne opinie o tzw spowalniaczach.
Myślałem aby kupić CB, ale kilka razy jeździłem ze znajomym co ma CB i szlag mnie trafia jak ciągle to trzeszczy:)
Czy jest ktoś kto używa antyradary? jak się one spisują?
arek45
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

05 Mar 2011, 22:21

Na antyradar szkoda kasy,mój brat jest akwizytorem ,bardzo dużo jeździ,ma w busie CB,nic nie trzeszczy,na bieżąco jest informowany o wszystkim i informuje sam,CB to dobra rzecz :!: Poszukam gdzieś tego materiału o antyradarach,byłem zdumiony jak one są nieskuteczne,czasami działają,tylko.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

05 Mar 2011, 22:34