07 Gru 2015, 22:19
Przy oględzinach zwróć uwagę na korozje. Pojawia się najczęściej na łączeniu progu z nadkolem, na rantach drzwi, klapie bagażnika, pod uszczelkami a czasami też na masce. Po odpaleniu silnika zwróć uwagę, czy silnik równo pracuję i czy spod maski nie dochodzą jakieś dziwne stukania i odgłosy. rzędowe szóstki mają bardzo dobrą kulturę pracy, więc dziwne dźwięki itp, powinny wzbudzić czujność. Dodatkowo należy zwrócić uwagę na działanie visco- jak pracuję i czy w ogóle pracuję. Podczas jazdy sprawdź pracę zawieszenia, jak zachowuję się się podczas jazdy, jakieś stukoty dochodzące z zawieszenia mogą sugerować, ze zawieszenie jest już w beznadziejnym stanie. Zwróć też uwagę na układ kierowniczy i dźwięki jakie wydaję, Ponadto podczas jazdy i nagrzaniu silnika sprawdź czy wskazówka stoi równo na 90 stopni, jeśli jest inaczej, może to sugerować, ze silnik był przegrzany. po za tym sprawdź jak silnik wkręca się na obroty, czy nie szarpie, nie kopci, jak skrzynia biegów działa. Sprawdź czy działa klimatyzacja (nie daj się nabrać na to, ze jest nienabita), nawiewy i elektrykę pokładową w samochodzie. Jeśli podczas oględzin auto wypadnie dobrze, weź go najlepiej do jakiegoś warsztatu, który specjalizuję się w BMW i tam Ci już dokładnie sprawdzą wszystko co trzeba, bo jako osoba nieznająca tego modelu, wiele rzeczy może Ci umknąć, a naprawy tanie nie są.
Ogólnie jaka cena za to BMW? Jest gdzieś wystawiona?