qbaa napisał(a):Specyfikacje sedan/kombi czyli 4 drzwiowy.
Benzyna/Diesel od 1.8 pojemność.
Rocznik od 2000.
Moje propozycje/
Skoda Octavia
Seat Toledo/Leon
Toyota Avensis
Jestem otwarty na każdą propozycje.
Łukiem omijam
Citroeny
Peugeoty
Ople
Renault
I oczywiście kilka pytań:
To jakie auto w tej cenie jest najtańsze jeżeli chodzi o części lub mało wadliwe.
Co jest najczęstszą usterką moich propozycjach?
I czy to prawda że żywotność większych silników jest o wiele dłuższa?
skoda octavia- nieudana kopia vw z rownie kiepskimi osiagami i tandetnym plastikowym wnetrzem bez polotu
seat toledo- juz troche lepiej ciekawa linia nadwozia przyjazny samochod, ale tylko z silnikami benzynowymi zapomnij o klekotach , bo to slabe i malo dynamiczne silniki, moc z tdi to mit , jest uzyskiwana w bardzo waskim zakresie obrotow
chyba najlepsze co wybrales to wlasnie toyota avensis, wlasciwie o tym samochodzie niemozna nic zlego powiedziec poza tym ze ma troche delikatne zawieszenie ale super sie prowadzi
dodatkowo polecam jeszcze honde accord i mazde 626 , ew nissana primere ale watpie zeby za te pieniadze utrafic dobra sztuke, moze byc takze mg z-t lub zs brytyjskie samochody z elementami hondy super stylistycznie dynamicznie ekonomicznie i ogolnie bardzo fajne
![Wink :wink:]()
moze byc takze volvo
nie bedziesz znal cen czesci jesli wybierzesz jakis japonski samochod albo mg wiec sie nimi nie przejmuj
silniki wieksze nie znaczy ze musza byc udane, wlasciwie niema reguly , ogolnie silniki benzynowe sa trwalsze niz klekoty, szczegolnie silniki v6 i v8, r5 sa takze udane ale to rzadkosc spotykana glownie w volvo, seacie i audi, nie sluchaj obiegowej opinii ze diesel pojezdzi niewiadomo ile bo to bzdura, sypia sie szybciej niz benzyniaki a kosztuja o wiele za duzo, czesci do nich sa okropnie drogie a zamiennikow niema sensu kupowac przy obecnych tendencjach do importowania umierajacych jednostek tdi ,potem sie mowi klientowi ze wymontowane z dieselka o przebiegu 110000 prawie nowka funkiel;]