Primera nie ma kopa .. sprzeglo ?

12 Kwi 2009, 17:31

witam ! mam problem chyba mi sie sprzeglo slizga ( nie jestem mechanikiem wiec nie wiem ) otoz.. auto mi zamula na maxa, mam silnik 16v 116 KM ( na gazie) i nie umiem poleciec wiecej niz 110km/h w dodatku do 60km/h przyspiesza a potem jest meka, auto nie ciagnie, muli totalnie...
obroty skacza a auto nie przyspiesza !! totalna zamula.. auto jezdzi tak samo na gazie jak i na benzynie... moim zdaniem to sprzeglo ale az sie boje.......................
dawid551
Początkujący

Miejscowość: Śląskie
  • 12 Kwi 2009, 20:44

A jak ci silnik reaguje na wciskanie pedału gazu na biegu jałowym? Wchodzi płynnie w obroty czy też go muli?
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

12 Kwi 2009, 22:08

A jak jest z przyspieszeniem do tych 110 km/h?Po depnięciu na pedał gazu przyśpiesza normalnie,czy też są problemy?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

13 Kwi 2009, 09:58

na biegu jalowym obroty w normie, do 60 km/h przyspiesza normalnie potem muli strasznie - obroty rosna (silnik ryczy) a predkosc nie wzrasta..

mam 5 bieg 2500 tys obrotow/min 110 km/h i jak depne mu to obroty ida ale jade dalej 110...

do 60km/h muli moze troche ale nie zauwazalnie, auto mi plywa na obrotach skacza przy kazdej predkosci
    dawid551
    Początkujący

13 Kwi 2009, 09:59

ogolnie na kazdym biegu mam tak ze wpierw ida obroty a potem dopiero troche przyspieszy ;/
    dawid551
    Początkujący

13 Kwi 2009, 10:09