Problem z CB - zakłócenia radiowe

05 Paź 2008, 22:01

mam problem. mianowicie: moje radio- intek z antena willson 100cm
jesli ktos sie odzywa i jest daleko to slychac silnik w glosniku. jak daje gazu to jeszcze bardziej. to brzeczenie jest wkurzajace bo nie slychac rozmowy.
mam to w aucie BMW E36 318i
Pomozcie!!!!
mario2433621
Nowicjusz
 
Posty: 21

05 Paź 2008, 22:41

Jeżeli zakłócenia są silniejsze przy dodawaniu gazu,to przyczyna lezy najprawdopodobniej w alternatorze.Oczywiście zakkładam,że CB masz podłączone prosto z akumulatora,a nie z instalacji samochodu - np. z gniazdka zapalniczki.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

06 Paź 2008, 00:00

no wlasnie z gniazda zapalniczki
mario2433621
Nowicjusz
 
Posty: 21

06 Paź 2008, 18:01

No to podłącz prosto z akumulatora.Tylko nie zapomnij o bezpieczniku na przewodach zasilajacych - "+" i pamięc,jeżeli jest.Na czarnym bezpiecznika się nie daje.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

06 Paź 2008, 20:27

dzieki sprawdze.
mario2433621
Nowicjusz
 
Posty: 21

13 Paź 2008, 12:59

podłączyłem bezposrednio pod akumulator i to samo. Na wylaczonym silnku dziala dobrze. co jeszcze moge zrobic???
mario2433621
Nowicjusz
 
Posty: 21
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy silnik LPG w nowym Renault Clio i nowym Capturze
    Nowa jednostka ma zdecydowanie lepsze osiągi, a jednocześnie znacznie niższe zużycie paliwa i emisję CO2. Jest zasilana benzyną oraz gazem LPG i wykorzystuje sprawdzone rozwiązania fabryczne, jest łatwa w obsłudze, przystępna ...
    Mitsubishi Outlander - 5 gwiazdek w testach Euro NCAP
    Outlander - nowy crossover Mitsubishi Motors, który zadebiutował w Europie kilka tygodni temu, został poddany nowej serii testów zderzeniowych, organizowanych przez instytut Euro NCAP. Samochód uzyskał ...

13 Paź 2008, 17:59

No to przyczyną może być alternator,a dokładnie jego szczotki - możesz to sprawdzić,ale jest z tym troszkę roboty - zdejmij pasek z napędu alternatora,uruchom silnik i sprawdz.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

13 Paź 2008, 22:41

to nie takie proste. BMW maja jeden pasek ktory napedza wszystkie pompy itd. wiec samego alternatora raczej nie da sie odczepic.
mario2433621
Nowicjusz
 
Posty: 21

14 Paź 2008, 11:02

Dlatego napisałem,że jest z tym troszkę roboty - trzeba założyć inny,mniejszy pasek,pomijając alternator.Inaczej darmowo nie sprawdzisz,czy to jego wina.No chyba,że zaryzykujesz i dasz alternator do regeneracji bądz sam wymienisz szczotki.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

14 Paź 2008, 22:46

czyli problem tkwi w szczotkach. ok sprobuje cos zrobic.
DZIEKI ZA POMOC
mario2433621
Nowicjusz
 
Posty: 21