Problem z dwoma elementami samochodu - Fiat Bravo 1.6 1998

26 Paź 2021, 13:43

Witam jest mój pierwszy pierwszy temat na tym forum. Ponadto jestem całkowitym laikiem jesli chodzi o motoryzacje ale do rzeczy. Dostałem auto Fiat Bravo z rocznika 1998. Z autem jest jeden prawdopodobnie duzy problem duży problem. Pod maska w dwóch górnych rogach znajdują się dwie metalowe częsci które są popękane oraz także zardzewiałe. Zauważyłem że te czeście mają wkrecone 3 śróby. I pytanie jest następujące czy można wymienic te zardzewiałe popękane elementy ponieważ nie zauważylem żadnej śróby na łaczeniu tych elementów z karoseriom silnika Zdjęcia dołacczam poniżej. Z góry bardzo dizękuje za pomoc

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

fiatbrava1998
Obserwowany

• 26 Paź 2021, 14:24

To są kielichy do których modowane są McPhersony przedniego zawieszenia. Jazda samochodem z takim stanem kielichów jest mega niebezpieczna bo w każdej chwili mogą się urwać i przebić do góry a Ty stracisz panowanie nad samochodem.

Z tego co widać w tym modelu nie są to elementy wymienne więc trzeba by było je dorabiać lub przeszczepić z innego samochodu który ma je w dobrym stanie. jeżeli chodzi o całą operację to pewnie będzie droższa od wartości tego samochodu.

Widać, że ktoś już wcześniej próbował maskować rdzę na tych elementach zamiast naprawić jak należy.
    Rokiko
    Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

26 Paź 2021, 14:29

Ok bardzo dziękuje za odpowiedź
    fiatbrava1998
    Obserwowany

26 Paź 2021, 19:36

Rokiko napisał(a):lub przeszczepić z innego samochodu który ma je w dobrym stanie
    nie da rady, we fiacie masz VIN bity na kielichu.

Auto jest totalnym złomem i tam też z musi się szybko znaleźć. Takie auto na drodze to zagrożenie
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja