Problem z dwoma elementami samochodu - Fiat Bravo 1.6 1998

26 Paź 2021, 12:43

Witam jest mój pierwszy pierwszy temat na tym forum. Ponadto jestem całkowitym laikiem jesli chodzi o motoryzacje ale do rzeczy. Dostałem auto Fiat Bravo z rocznika 1998. Z autem jest jeden prawdopodobnie duzy problem duży problem. Pod maska w dwóch górnych rogach znajdują się dwie metalowe częsci które są popękane oraz także zardzewiałe. Zauważyłem że te czeście mają wkrecone 3 śróby. I pytanie jest następujące czy można wymienic te zardzewiałe popękane elementy ponieważ nie zauważylem żadnej śróby na łaczeniu tych elementów z karoseriom silnika Zdjęcia dołacczam poniżej. Z góry bardzo dizękuje za pomoc

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

fiatbrava1998
Obserwowany
 
Posty: 2
  • 26 Paź 2021, 13:24

    To są kielichy do których modowane są McPhersony przedniego zawieszenia. Jazda samochodem z takim stanem kielichów jest mega niebezpieczna bo w każdej chwili mogą się urwać i przebić do góry a Ty stracisz panowanie nad samochodem.

    Z tego co widać w tym modelu nie są to elementy wymienne więc trzeba by było je dorabiać lub przeszczepić z innego samochodu który ma je w dobrym stanie. jeżeli chodzi o całą operację to pewnie będzie droższa od wartości tego samochodu.

    Widać, że ktoś już wcześniej próbował maskować rdzę na tych elementach zamiast naprawić jak należy.
    Rokiko
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 10198
    Zdjęcia: 35

    26 Paź 2021, 13:29

    Ok bardzo dziękuje za odpowiedź
    fiatbrava1998
    Obserwowany
     
    Posty: 2

    26 Paź 2021, 18:36

    Rokiko napisał(a):lub przeszczepić z innego samochodu który ma je w dobrym stanie
    nie da rady, we fiacie masz VIN bity na kielichu.

    Auto jest totalnym złomem i tam też z musi się szybko znaleźć. Takie auto na drodze to zagrożenie
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16747
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Urwana świeca zapłonowa NGK przy próbie odkręcenia
      Witajcie, dopadł mnie problem urwanej świecy NGK chciałem wymienić wczoraj świece w moim Voyagerze z silnikiem 3.3 i w tylnej głowicy środkowa świeca została ukręcona. Pozostałe dwie odkręciły się bez większych problemów ...