Problem Z Gazem , Mercedes123 Gaznik

12 Mar 2010, 00:38

Witam . Pierwszy Raz Opisuje Swoj Problem Bo Nie Moge Sobie Poradzic :(
A z zawodu jestem mechanikiem .

a konkretnie chodzi o to .
mam mercedesa 123 2.3 motor w gażniku 109km i załozona instalacje gazowa .
problem polega na tym ze gdy w zbiorniku z benzyna mam od zera do gora 5litrów benzyny auto na gazie jezdzi dobrze nie dusi sie ani nic wystarczy ze bede miał wiecej niz 5litrow benzyny to na gazie na wolnych obrotach dusi sie dławi i szarpie (przy wiekszych obrotach jezdzi) a jak przełacze na benzynie jezdzi bez takich objawow . nie ma zaleznosci czy gazu mam mało czy pełno zawsze jest tak samo jak mam wiecej niz 5litrow benzyny w zbiorniku . nie znam sie za bardzo na gazie wiec nie wiem o co chodzi . proszeo pomocy .
monaro_88
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

12 Mar 2010, 10:39

Jeśli masz Stromberga 175 CD to powienien być zawór zwrotny na powrocie benzyny - może on nie trzyma i jak jest większe ciśnienie po puszcza i podlewa go benzyną . Myślę ,że elektrozawór benzyny sprawdziłeś czy trzyma .
wrocek66
Początkujący

Miejscowość: Wrocław

13 Mar 2010, 01:25

Mowisz o zaworze przy ktorym mozna recznie zakrecic dopływ paliwa ?
monaro_88
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

13 Mar 2010, 11:47

Nie , ten jest na zasilaniu ( z pompy do gaźnika ) a mi chodzi o zawór na powrocie ( z gaźnika do baku ) , tam powinien być zaworek jednokierunkowy , lub oczywiście możesz dać drugi elektrozawór benzyny i elektrycznie połączyc równolegle . ( przy pracy na benzynie oba otwarte a na gazie zamkniete ) . Ale dla sprawdzenia najpierw zalej Pb , przełącz na LPG , zaciśnij przewód powrotny ( z gaźnika do baku ) , i sprawdź . Oczywiście zakładam że elektrozawór benzyny , który jest pomiędzy pompą paliwa a gaźnikiem jest sprawny i działa tak jak należy .
wrocek66
Początkujący

Miejscowość: Wrocław
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?