Problem z Golfem III 2,0 GTI-traci moc i sie dusi

09 Cze 2009, 21:58

Witam.
Przytrafilo mi sie to rok temu. Jechalem sobie w trasie i nagle auto stracilo moc,dusilo sie i zgasło. Odpalilem, pochodzil pochodzil dusząc się
i zgasł. Drugi raz odpalam i rzadnej reakcji. Pojechalem do mechanika,
szukał grzebal nie mogł nic znalesc. W koncu wymienil pompe paliwa. Ponoc
dawala 1,5 bara a powinna 3. I tak auto chodzilo do wczoraj. Jade i znowu to
samo. Wymienilem pompe paliwa, myslalem ze bedzie juz dobrze. A tu nic.
Dalej traci moc, dusi sie i gasnie. Jakby nie dostawal paliwa. Ale pompa
jest nowa zalozona. To juz nie wiem co moze byc. Pomóżcie. Dzieki

Moze to byc spowodowane podciśnieniem ktore sie wytwarza w zbiorniku? Bo
jak odkrecilem pokrywe zeby sie dostac do pompy paliwa to buchło i sykło
powietrzem.
scina10
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Piła
  • 09 Cze 2009, 22:22

    odkrec korek wlewu paliwa i zobecz wtedy.. jak to nic nie dało moze byc zaworek cisnienia paliwa na listwie wtryskowej. :wink:
    Michal_89
    Nowicjusz
     
    Posty: 28
    Miejscowość: Chrzanów

    10 Cze 2009, 23:32

    A gdzie jest ten zaworek cisnienia paliwa na listwie? odkrecilem korek od wlewu i dalej to samo..

    [ Dodano: Nie Cze 14, 2009 01:19 ]
    Nikt mi juz nie pomoze?
    scina10
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Miejscowość: Piła
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
      Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
      Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki
      Czy naprawa turbosprężarek zawsze jest opłacalna? Tańsze rozwiązania nie zawsze przynoszą zadowalający efekt, a koszty naprawy często zamiast się zmniejszać, rosną. W silnikach Diesla większość turbosprężarek ma obecnie konstrukcję ...