Problem z obrotami

31 Lip 2008, 20:29

Witam. Mam problem z oplem Astra 1.6 benzyna 1995r. Chodzi o to, że gdy zapalam silnik wskakuje na duże obroty (2000-2500 obr/min) i po jakiś 10 sekundach wraca "do normy". Poradzcie co to może byc. Czy sam to moge naprawic. Dodac musze od razu że z mechaniką do czynienia za dużo nie miałem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
peeter9
Nowicjusz
 
Posty: 2
  • 31 Lip 2008, 21:14

    No to jest normalne w każdym samochodzie, samochód dopuki się nie rozgrzeje to działa na wyższych obrotach:) Z autkiem jeżeli o to chodzi jest wszystko ok:)
    ostry89
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 6

    31 Lip 2008, 21:37

    nie sądze że jest ok, bo auto po 10 sekundach raczej sie nienagrzeje a własnie tyle mi buczy silnik na wyokich obrotach, a po za tym zaczęło się to dziac od jakiegoś tygodnia. Pomocy
    peeter9
    Nowicjusz
     
    Posty: 2

    02 Sie 2008, 22:16

    nie wiem co moze byc ale napewno t nie jst normale zeby az tak wysokie obroty byłu i juz po 10 sekundach spadały przeciesz silnik nawet nie zdazył sie nagrzac. cos jest napewnoz tym nie tak
    wampir1717
    Aktywny
     
    Posty: 440
    Miejscowość: NY

    05 Sie 2008, 12:17

    masz racje to nie jest normalne mam kadeta i na poczatku dzialo sie mi tak samo, pozniej ten problem stał się uciążliwy, widocznie ople tak maja
    rikiMor0102
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 289
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: góral podbeskidzia
    Prawo jazdy: 01 08 2005
    Auto: Opel Kadet 1,6 Opel Corsa 1,4

    05 Sie 2008, 12:31

    odpal auto i zaczekaj aż spadna obroty.jezeli masz silniczek krokowy to zdejmij z niego przewód i zaobserwuj obroty.jezeli bedą na tyle wysokie jak po odpaleniu to masz winowajce
    chicken19
    Zaawansowany
     
    Posty: 554
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
      Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...

    05 Sie 2008, 18:12

    u mnie po odpaleniu obroty stały na poziomie 1200-1500 obr/min i potrafił tak trzymać nawet już po nagrzaniu silnika (zawieszał się) wymiana silniczka krokowego dała tyle, że wszystko było dobrze przez tydzień i później znów sie wieszał na 1000. od roku mam gaz i już ten problem nie występuje (astra 1,6 1993rok)
    pozdrawiam motomaniaków
    ali1983
    Nowicjusz
     
    Posty: 24
    Miejscowość: elbląg