Problem z ruszaniem z ręcznego pod górkę - help :(

22 Lip 2010, 10:35

Nie przesadzajcie z tym gazem. Wszystko róbcie spokojnie i z wyczuciem. Nie ma sensu piłować silnika licząc, że to wszystko rozwiąże.
Tylko spokój nas uratuje :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

08 Sie 2010, 12:43

Sluszna uwaga z ta iloscia gazu, prawie mozna by rzec 'czym wiecej tym lepiej' chociaz lepiej zachowac umiar, ale to sie z czasem wycwiczy...
Ostatnio edytowany przez fdswer, 08 Sie 2010, 13:08, edytowano w sumie 1 raz
fdswer
Nowicjusz

Miejscowość: wwa

11 Sie 2010, 08:48

A jechaliście Chevroletem Aveo w gazie? :D Z Maluchem nie miałem takich problemów <wspomina> :P.
shilay
Początkujący

Miejscowość: Toruń
Prawo jazdy: 27 02 2008
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: BMW 320i E36
Silnik: M52B20 2.0 150KM
Typ: Sedan/Limuzyna

11 Sie 2010, 12:32

shilay napisał(a):A jechaliście Chevroletem Aveo w gazie? :D Z Maluchem nie miałem takich problemów <wspomina> :P.

Jechałem Aveo sedanem w najsłabszej benzynie i miałem problemy z ruszeniem normalnym po przesiadce z mojego samochodu, a w gazie to czuję że to od połowy skali obrotomierza trzeba jeździć.. :D
<b>don't stop tryin'
one day you
you will flyin'
qki007
Stały forumowicz

Zdjęcia: 9
Miejscowość: Zamość

19 Sie 2010, 01:08

Nie podawajcie instrukcji typu dojdź do 3tys. obrotów... Każdy silnik ma inną charakterystykę a przecież jazda na pamięć nie ma sensu. Lepiej sobie wyrobić wyczucie.
Najlepiej będzie jak wykupisz sobie kilka godzin doszkalających w jakimś ośrodku. Nikt Ci nie wytłumaczy tego tak dobrze przez internet jak osoba, która może z tobą siedzieć w samochodzie, obok.