Problem z tylnim lewym kołem - Passat b4 1.9 TDI r.95

15 Lip 2016, 16:35

Witam.
Ostatnio skończył mi się przegląd w samochodzie więc postanowiłem udać się do stacji kontroli pojazdów aby podbić przegląd. Okazało się że lewe tylnie koło nie hamuje. Z wszystkimi kołami jest ok. Układ jest odpowietrzony. Cylinderek był niedawno zmieniany. Klocki i tarcza tak samo. Także sam już nie wiem w czym jest problem. Myślałem że przetoczenie bębna coś pomoże ale jedank się myliłem. Na ręcznym koło też nie hamuje. Może Wy coś pomożecie bo ja już nie wiem co myśleć :P

Liczę na pomoc :wink:
Bartovskyy
Obserwowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 05 07 1987
Auto: VW Passat B4
Silnik: 1.9 TDI 90km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

18 Lip 2016, 15:24

Bartovskyy napisał(a):Cylinderek był niedawno zmieniany.
Układ hamulcowy musiał być po wymianie odpowietrzany, wtedy też koło nie hamowało?

Bartovskyy napisał(a):Na ręcznym koło też nie hamuje.
Sprawdzałeś linkę od ręcznego? Czy jak zaciągnięty jest hamulec ręczny link jest napięta?

Swoją drogą jak można wymienić tarcze i klocki zostawiając niesprawny układ hamulcowy.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
    Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...