Problem ze skrzynią biegów w Audi A3 8P

14 Sie 2023, 16:02

Witam,
Próbuję tutaj, ponieważ ostatnio jak oddałam samochód do mechanika skasował 15 tys. nie ukrywam jako kobieta nie znam się niesamowicie na autach, dlatego też zwracam się prośbą o pomoc, lub podpowiedź co robić.
Model Audi a3 8p s-tronic 2012 rok.
Około rok temu pojawił się problem ze skrzynią biegów. Bieg nie wchodził i generalnie auto kompletnie nie reagowało (migała kontrolka pokazująca wrzucony bieg). Oddałam do mechanika, nowe części nowe sprzęgło. Wczoraj pojawił się podobny problem, znowu miga gdy wrzucam bieg, auto nie reaguje... pojawił się taki komunikat "sprzęgło gorące! Proszę przestać!". Dodatkowo kontrolka pomarańczowa check engine. Nie mam już pomysłów a nie ukrywam, że następny wydatek w postaci 15 tys nie jest mi na rękę.
AUDIA32012
Obserwowany

Zdjęcia: 0

14 Sie 2023, 19:22

oddać na reklamację do mechanika partacza, źle zdiagnozował usterkę.

Jeżeli sprzedałbym samochód i by się pojawił taki problem to winnym byłbym ja jako sprzedawca...
A co mechanik wziął pieniądze i nie odpowiada za to ? bierzcie się także za dupkę mechanikom albo pseudomechanikom.
toyman40
Stały forumowicz

18 Sie 2023, 13:55

AUDIA32012 napisał(a):Dodatkowo kontrolka pomarańczowa check engine.

Najpierw należałoby odczytać kod błędu. Bez tego ani rusz.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

21 Sie 2023, 11:12

Wróć do mechanika który to robił na reklamację i niech usunie problem. To że masz komunikat sprzęgło gorące nie musi oznaczać usterki samego sprzęgła automat jest dosyć skomplikowany ale najczęściej występują problemy ze sterownikami. Nie można tu jednak zgadywać i trzeba zrobić porządną diagnozę skrzyni i dopiero zabrać się za jej naprawę.